× Yleinen keskustelu

Punttistreenit&"dual plane"

Lisää
4 vuotta 7 kuukautta sitten #11911 : Omega

Tammikuu-14 kirjoitti: Voisin varmaan mennä kokeilemaan jos smitissä onnistuisi :)

Omega: Oletko koittanut maastavetoa vielä?

Anteeksi Tammikuu-14, en huomannut kysymystäsi :( Mutta joo, tänään meinasin jo kokeilla maastavetoa.. Tosin tein kuitenkin yhden jalan maastavetoja 12 kg kahvakuulalla, koska olin jo yläkroppaa aika lailla rassannut. Aion kyllä tällä viikolla kokeilla. :)

Ja mahtavaa Esper, että tankoilu sujuu :)
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: esper

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
4 vuotta 7 kuukautta sitten #11913 : Janeiro
Onnea Esper!!! Täällä kanssa tankoiltu lähes vanhaan malliin! Rankimpia voimaliikkeitä en oo tehny, mutta muuten :lol: Ihanaa kun elämä normalisoituu :)
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: esper

Lisää
4 vuotta 6 kuukautta sitten #12354 : suffeli
Heippa!

Mut on operoitu 19.2 Fin-Estillä ja 330cc nagorit osittain lihaksen alla. Tänään aloitin kevyesti työt ja töiden jälkeen menin tikkien poistoon ja siellä hoitaja varoitteli kovin että nyt kevyesti töissä ja treenikieltohan on 1kuukausi ja se on ehdoton! Serooma on vakava asia joka voi seurata liian aikaisesta liikunnan tai työn aloittamisesta! Sanoi että on juuri hoitanut yhtä tyttöä joka viikon leikkauksen jälkeen meni tanssimaan ja saunomaan ja nyt häneltä jouduttiin poistamaan implantit! Mulle tuli jo paniikki et pitääkö mun perua työt kun olen kampaaja ja työ on aika raskasta!!
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Uusiminä

Lisää
4 vuotta 6 kuukautta sitten #12381 : Omega
Suffeli: Kannattaa kuulostella tuntemuksia. Työsi ei kuitenkaan ole mitään raskaiden esineiden tms. nostelua, vaikka käsiä joutuukin pitämään ylhäällä. Jos alkaa paikat kipeytymään, niin pari päivää lepoa? Onnistuisiko ja saisitko saikkua mahd?

Ihmetellä kyllä täytyy niitä, jotka eivät jälkihoidon merkitystä ymmärrä... Tanssimaan ja saunomaan vkon kuluttua leikkauksesta? :ohmy: Tulee mieleen, että eikö oikeasti olla näissä tapauksissa ymmärretty koko jujua ja sitä että vaikka kyseessä on ns. "rutiinijuttu", on kyse kuitenkin isohkosta leikkauksesta. Ei vain voi käsittää...

• jade
  • jade hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Senior Boarder
  • Senior Boarder
  • Nagor Impleo,HP,330cc,dual-plane,1/2014
Lisää
4 vuotta 6 kuukautta sitten #12384 : jade
Tällä viikolla aloitettu punttistreenit.."rintoja kuulostellen" on menty, ts. ohjelmaa brukkasin uusiksi ja heti raakkasin pois kaikki rintaan kohdistuvat liikkeet ja muutenkin yläkropan liikkeet "varauksella". Mahtavaa oli huomata että vaikka treenitaukoa pidin kaiken kaikkiaan tasan 6vkoa, eivät voimat olleet täysin hävinneet. Hieman pienemmillä painoilla lähdin liikkeelle..niin rintojen kuin estääkseni revähtymiä..mutta kyllä siellä hyvät pumpit sai :P

Peck Deck:iä&vinopenkkiä en edes yrittänyt..ylätalja niskan taa tuntui epämiellyttävältä, joten se jäi 1sarjaan. Ojentajat taljassakin tuntui rinnassa eriltä kuin ennen, muttei kuitenkaan epämiellyttävältä joten siitä tein täyden sarjan. JA..olihan hieman mukavaa peilata tässä liikkeessä itseään sivusta kun rinnoissakin oli täytettä ;)

Ennen leikkausta olin käynyt salilla 3-4krt/vko ja tuo pitkä tauko treenauksesta kyllä "söi miestä" mutta jälkikäteen sanottuna hyvä että maltoin pysyä poissa enkä ainakaan malttamattomuuteni takia vaarantanut toipumista!
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Omega

Lisää
4 vuotta 6 kuukautta sitten #12443 : suffeli
Heippa!

Juu olen ottanut töissä tosi rennosti ja ensi viikon teen vielä tosi rennolla kädellä töitä.. Tänään olin tekemässä yhden työn ja sen jälkeen mentiin miehen tädin synttäri-illalliselle. Siellä otin ihan rennosti. Nyt vasemman rinnan alapuoli vähän turvoksissa ja oon ihan paiseessa et nyt tuli serooma.. Näköjään se on alkanut mua pelottaa hirveesti. Olis kauheeta joutua luopumaan näistä ihanuuksista.. Ottaako teillä rinnat heti nokkiinsa jos on vähän aikaa pystyssä tai touhuaa jotain pientä??

Lisää
4 vuotta 6 kuukautta sitten #12444 : Omega

suffeli kirjoitti: Heippa!

Juu olen ottanut töissä tosi rennosti ja ensi viikon teen vielä tosi rennolla kädellä töitä.. Tänään olin tekemässä yhden työn ja sen jälkeen mentiin miehen tädin synttäri-illalliselle. Siellä otin ihan rennosti. Nyt vasemman rinnan alapuoli vähän turvoksissa ja oon ihan paiseessa et nyt tuli serooma.. Näköjään se on alkanut mua pelottaa hirveesti. Olis kauheeta joutua luopumaan näistä ihanuuksista.. Ottaako teillä rinnat heti nokkiinsa jos on vähän aikaa pystyssä tai touhuaa jotain pientä??

Huomaat varmasti, jos kyseessä olisi serooma. Rinta turpoaisi reilusti. Minulla leikkauksesta aikaa 3 kk ja edelleen turpoavat hiukan juoksemisen jälkeen alaosastaan... Olen helpotusti turvotusta keräävää sorttia, joten jotain tällaista osasin odottaakin. En usko, että sinulla on syytä huoleen.

• minkki
  • minkki hahmo
  • Poissa
  • Senior Boarder
  • Senior Boarder
  • Nagor 330cc pyöreä, osittain lihaksen alla
Lisää
4 vuotta 6 kuukautta sitten #12448 : minkki
mulla ongelmana lähinnä aivan jumissa oleva selkä ja hartiat..niiden vuoksi tekis mieli lähteä kävelylenkille, sais vähän aineenvaihduntaan liikettä. Leikkaus oli viikko sitten perjantaina, joten onkohan vielä liian aikaista lenkkeilylle, siis ihan sellaiselle rauhalliselle kävelylle? kipuja on ollut tosi paljon eiliseen asti.. miten pian te muut olette alkaneet lenkkeillä kävellen?

Lisää
4 vuotta 6 kuukautta sitten #12451 : miikoo
Kai se menee vähän tuntemusten mukaan. Lähde haukkaamaan happea, piristää se ainakin vähän. Mä en pystynyt viikon jälkeen kävelemään edes 100m ulkona, mutta nyt jo parempi.

Jälkitarkastuksessa 1,5vk leikkauksesta lääkäri katsoi kuinka kumarassa olen, ja hartiat jännittyneenä korvissa. Antoi mulle ohjeeksi joka ilta kääntää käsiä taaksepäin, eli venyttää rintalihaksia. Ja pyörittämään hartioita. Siis todella varoen tietty!! Ja hiljaa ja rauhassa. Mutta joka ilta kuitenkin.

1. Mentor HP 375cc 2/2014 Helsinki Clinic
2. Nagor HR 460cc 12/2014 Helsinki Clinic

Suunnitteilla Motiva 800-1000cc

169cm/56kg
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: minkki

Lisää
4 vuotta 6 kuukautta sitten #12479 : suffeli
Juu.. Soitin illalla Finnestin Miriamille klo 21.00 illalla ja sieltä hän ystävällisesti vastasi vielä puhelimeen:)) Eli sanoi että turvotus on ihan normaailia aina kahteen kuukauteen asti ja kun jotain touhuaa niin turvotusta tulee:)) Huhhuh sain mielenrauhan sieluuni.. Ja nyt lopetan tän aina pahimman miettimisen. Ihan hirveen paniikin sain itelleni eilen aikaiseksi.. Mutta kaikki uutta ja jännää niin sitä tietty pelkää pahinta et joutuis luopumaan näistä ihanuuksista :) :)

Sivu luotiin ajassa: 0.491 sekuntia