× Yleinen keskustelu

Koko?

• Muumi
  • Muumi hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Expert Boarder
  • Expert Boarder
  • Nagor impleo 330cc , puoliksi lihaksen alla :)
Lisää
4 vuotta 9 kuukautta sitten #11080 : Muumi
Osaako kukaan sanoa mikä koko minulle noin tulee leikkaukseen jälkeen :)? Pituutta 163cm painan noin 50kg ja tämän hetkinen koko on varmaan B tai pieni C h&m liiveissä käytän kokoa 75c se jää ihan vähän vajaaksi.. Ja niin minulle olisi tulossa nagor 360cc impleo pyöreä :) Jos vaikka jollain olisi suunnilleen samat lähtökohdat niin olisi kiva vähän saada arvioo mikä tulisi tulevaisuuden rintaliivi koko olemaan:)

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
4 vuotta 9 kuukautta sitten #11333 : Kallio
Hips hei...

Lueskelin tuota sun viestiä ja huomasin, että meillä on melkein samat mitat... eli olen 163 ja painan noin 57-58kg
Minut leikattiin vajaa pari viikkoa sitten Kaunaksessa ja ensin piti laittaa pyöreä implantti kokoa 4,2 mutta nyt mulla on 4,8 ja laitettu osittain lihaksen alle... vielä on aikas turvonneet..mut siis mun rintaliivi koko oli vajaa B 70-75 ja kyllä nyt mennnää D-kuppiin ihan väkisin.... :cheer:

Lisää
4 vuotta 9 kuukautta sitten #11338 : sandemaria
Mulla on oikeestaan samat mitat kun sulla Kallio. Mulla lähtötilanne oli 75c ja pyöreä 350cc laitettiin. Enää ei löydy h&m:ltä sopivia kokoja, Cubukselta sopivat olivat 75F ja Changesta hyviä löyty koissa 75F, 70G ja 70H vähän mallista riippuen. Mut tosiaan aikalailla D-kupilta nää mun mielestä näyttää:)
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Scandi

Lisää
4 vuotta 9 kuukautta sitten #11352 : Kallio
Juups ja mun on vielä kanssa vaikea ihan tarkkaa kokoa sanoa, kun leikkauksesta on huomenna vasta kaksi viikkoa... vielä vähän hm... sanoisko kauhistuttaa tämä koko, mutta tuttavat ovat rauhoitelleet, että ovat nyt vielä niin turvoksissa jne.. :woohoo:

Laittaisin kanssa vähän kuvia, mutta en oikeen haltsaa tätä koko foorumia vielä.... :laugh:

• sinttii
  • sinttii hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • 13.7.15 laitettu 830cc lihaksen päälle
Lisää
4 vuotta 9 kuukautta sitten #11359 : sinttii
Kommentoimpa tähän väliin että tosi nätit tissit sandemaria! :) (en kyllä ole yhtiinkään rumiin törmännyt tällä foorumilla)

Virossa 2014 laitettu 420cc nagor impleo lihaksen päälle. 2015 Laitettu liettuassa polytech extra high profile 830cc.
2016 laaja rasvaimu liettua.
Tulossa 1200cc Implantit 2017 kesä/syksy
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: sandemaria

Lisää
4 vuotta 9 kuukautta sitten #11371 : Naiseksi
Samaa mieltä, kun Sinttii. On tosi upeet! Ja tääl on kyl kaikilla kauniita. ..Rupes tossa huvittaan kun täällä moni on laittanu tissikuvan näkyyn nimensä alle.. Hienoo, että näin on, mutta.. Mä oon niin koukussa tähän foorumiin, et luen uusia kirjotuksia myös esim bussissa ja kahvilla/syömässä käydessä. Tällä kännykällä kun näitä lukee, pitää vähän varoo, ettei esim takana istuvat tai tarjoilijat/muut asiakkaat nää.. Ja se on siis se, mikä alko huvittaan, ku mietin, mitä jotkut ajattelee, kun kännykän näytössä vilahtelee tissi jos toinenkin :)

I hope!
I want!
I need!

• Sweetmint
  • Sweetmint hahmo
  • Poissa
  • Expert Boarder
  • Expert Boarder
  • Mentor Anatominen Medium height Moderate+ 525cc
Lisää
4 vuotta 9 kuukautta sitten #11374 : Sweetmint
Naiseksi, mut onneks ne vilahtelevat tissit on niin hyviä :P
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Naiseksi

Lisää
4 vuotta 9 kuukautta sitten #11466 : 300 cc
Opiskeluiden vielä ollessa käynnistä, aloitin silareista haaveilun. Luennoilla on hyvin tylsää, joten ne tuli usein kulutettua täällä tai muilla vastaavilla sivuilla. Kyllä oli vierustovereilla varmasti mielenkiintoisia ajatuksia kun tissejä ruudussa vilahteli :laugh:

Edelleenkin on inhottavaa kun joku vieras käy koneella, en sitä viitsi kieltää, mutta kone näyttää suorat linkit tänne ja blogiin.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Naiseksi, esper

Lisää
4 vuotta 9 kuukautta sitten #11473 : Naiseksi
Onneks tosiaan upeita ne tissit, mitä vilahtelee :cheer: Vaikka ei ny aiheeseen kuulu, niin pakko jakaa teiän kaa yks kiusallinen tilanne liittyen mun unelmien tissien kuviin. Olin tallentanu netistä pari kuvaa kännykkään mielestäni kauniista rinnoista, jollaset haluun. Piti sitten ladata juhlakuvia porukoiden koneell. Äidin mies oli auttamassa ettiin niitä.. No, tottakai siihen ruutuun ilmesty juhlakuvien lisäks ne tissikuvat! :laugh: Mä klikkasin äkkiä pois siitä kansiosta ja "etin" muista kansioista, muka huomaamatta, et ne kuvat oli siinä kansiossa. Tosi kiusallinen tilanne! Ja kun tää äidin mies ei lähteny, mun piti lopulta kuitenkin avata sen nähden se kuvakansio. Oon ihan varma, et se huomas ne kuvat, vaikkei mitään sanonukaan. :blush:

I hope!
I want!
I need!

Lisää
4 vuotta 9 kuukautta sitten #11539 : jansku
Kävin tänään konsultaatiossa ja alustavasti sovittiin 360-390cc Nagorin pyöreät osittain lihaksen alle. Konsultin mielestä 390 oli parempi ja niin mustakin. Kuitenkin mietityttää ettei niistä sitten tuu liian tyrkyt. Lähtökoko on kuitenkin 75AA (ennen imetystä 75A/70B). Kerroin kyllä haluavani mahd. luonnollisen lopputuloksen ja se otettiin huomioon. Liian pieniäkään en halua. :D Kirurgi katsoo vielä kuvat ja antaa oman mielipiteensä. Muuten mitat on 171/58.

Leikkaus 10.3. Tallinnassa
Implantti Nagor Impleo-HR 360cc osittain lihaksen alla
Kirurgi Jyri Kullamaa

Lisää
4 vuotta 9 kuukautta sitten #11541 : Susu
Jansku. Älä huoli, ei varmasti tule liian tyrkyt. Anna mennä vain 390cc. Äkkiä siihen kokoon tottuu.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: jansku

• Moona
  • Moona hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Nagor impleo, pyöreä HR 460g, lihaksen päällä.
Lisää
4 vuotta 9 kuukautta sitten #11547 : Moona

jansku kirjoitti: Kävin tänään konsultaatiossa ja alustavasti sovittiin 360-390cc Nagorin pyöreät osittain lihaksen alle. Konsultin mielestä 390 oli parempi ja niin mustakin. Kuitenkin mietityttää ettei niistä sitten tuu liian tyrkyt. Lähtökoko on kuitenkin 75AA (ennen imetystä 75A/70B). Kerroin kyllä haluavani mahd. luonnollisen lopputuloksen ja se otettiin huomioon. Liian pieniäkään en halua. :D Kirurgi katsoo vielä kuvat ja antaa oman mielipiteensä. Muuten mitat on 171/58.

Ota vaan ne isommat, jos mahtuu. Mulla on 390cc ja vaikuttaa, että hyvän kokoiset tulee, kunhan vaan alkavat laskeutua. Kähtökohta mulla sama kuin sulla, paitsi, että olen sua pienenpi pituudeltani.
Mulla jouduttiin vähän "sorvailemaan" tilaa, kun ei ollut yhtään rasvaa kudoksen ja lihaskalvon välissä. Kirurgi sanoi, että implantille saaadaan normaalisti tila aika helposti, mutta mulla se ei niin onnistunut. Harvinaisempaa kuitenkin kuulemma on.

Leikattu 21.1.2014 Eestissä, Silimed 390cc, kirurgi Jaan Troost.
Kasvojen kohotus Mesolangoilla marras/joulukuu 2014, Estemekd.
Leikattu 2.3.2015 Eestissä, Nagor 460cc, kirurgi Siim Simmo
Pituus 166,5cm ja paino 56,5kg
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: jansku

Lisää
4 vuotta 9 kuukautta sitten #11550 : minkkis
Jansku!

Mä kävin kans tällä viikolla konsultaatiossa ja mulle ehdotettiin kokoa 300-330 pyöreä osittain lihaksen alle. Mua kans vähän pelottaa että onkohan ne liian tyrkyt/ isot :ohmy:
Mulla melkeen samat mitat ku sulla 172/58-60 ja 75A-B. Ite oon enemmän ton 300 kannalla.
Osaakos kukaan sanoa, että mikä mulla olis kuppikokona sitten? Konsultaatiossa nainen sanoi, että luonnollinen C tulis, mutta jotenkin kuulostaa kyllä kamalan isolta toi 300. :cheer:
Ens kuussa leikkaukseen!! :P

Leikkaus 26.3
Kirurgi Juri Kullamaa
Nagor Impleo HP 330cc
Tällä hetkellä 75a/b -> tavote 75c

Lisää
4 vuotta 9 kuukautta sitten #11553 : Tiina83
Riippuu tietenkin mitä toivot, mutta ainahan sitä sanotaan että kahdesta tarjotusta ne isommat kannattaa ottaa kun muuten melkein aina alkaa jälkikäteen harmittamaan. Sitä paitsi a) 300/330 ero on olematon ja b) sun mittoihisi molemmat antaa varsin maltillisen lopputuloksen, yleensä noilla mitoilla ehdotetaan isompia. Tyrkky/iso ei tule kummallakaan, missään tapauksessa. Luulen että tulet olemaan tyytyväisempi 330:lla, sillä saat sen C:n ehkä, jos sitäkään. 300:lla voipi jäädä vajaaksi.

Lähtötilanne roikkuva C-kuppi.
Kohotus ilman implantteja -12-> kiinteä B-kuppi.
Nyt laihtumisen seurauksena nuupahtanut A/pieni B.
Mitat 168/55.

Lisää
4 vuotta 9 kuukautta sitten #11554 : Janeiro
Minkkis mulla 330 pyöreät osittain alla, eikä tod ole liian isot (ainakaan mun makuun :) ) ja oon sua melkein 15 cm lyhyempi ;)

• Chantal
  • Chantal hahmo
  • Poissa
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
  • Careform anatomiset 275cc osittain alla.
Lisää
4 vuotta 9 kuukautta sitten - 4 vuotta 9 kuukautta sitten #11556 : Chantal
Mulle laitettiin Suomessa anatomiset 275/275 osittain lihaksen alle. Taitaa olla melkein pienemmätä päästä täällä :whistle:
Riippuu tosin monesta seikasta mm. rintakehän leveydestä, omasta rasvakudokesta, pituudesta ym. mikä kokoiset/malliset implatit sopii kenellekin.
Olen käsittänyt että yleisimmät implanttikoot Suomessa ovat 250-300 gramman painoisia ja kun mennään esim. Viron puolelle niin siellä koot olisivat jo huomattavasti suurempia.
Olen tyytyväinen lopputulokseen ja laitan jossain vaiheessa kuvia (ennen ja jälkeen).
Viimeksi muokattu: 4 vuotta 9 kuukautta sitten : Chantal.

Lisää
4 vuotta 9 kuukautta sitten #11559 : Tiina83
Itse asiassa suurin osa Suomessa laitetuista implanteista menee välille 250-350cc. Keskiarvo on vähän yli 300cc, mm. KL-sairaalan jossa esim. Asko Salmi leikkaa jossa leikataan satoja leikkauskia vuodessa, on km. implantti 315cc.
Kysyjä on sen verran pitkä yli 170cm että ihan pieni tuskin tulee kyseeseen.

Lähtötilanne roikkuva C-kuppi.
Kohotus ilman implantteja -12-> kiinteä B-kuppi.
Nyt laihtumisen seurauksena nuupahtanut A/pieni B.
Mitat 168/55.

Lisää
4 vuotta 9 kuukautta sitten #11560 : jansku

minkkis kirjoitti: Jansku!

Mä kävin kans tällä viikolla konsultaatiossa ja mulle ehdotettiin kokoa 300-330 pyöreä osittain lihaksen alle. Mua kans vähän pelottaa että onkohan ne liian tyrkyt/ isot :ohmy:
Mulla melkeen samat mitat ku sulla 172/58-60 ja 75A-B. Ite oon enemmän ton 300 kannalla.
Osaakos kukaan sanoa, että mikä mulla olis kuppikokona sitten? Konsultaatiossa nainen sanoi, että luonnollinen C tulis, mutta jotenkin kuulostaa kyllä kamalan isolta toi 300. :cheer:

Missä kävit konsultaatiossa? Itse kävin Fin-Estillä.

Leikkaus 10.3. Tallinnassa
Implantti Nagor Impleo-HR 360cc osittain lihaksen alla
Kirurgi Jyri Kullamaa

• Scandi
  • Scandi hahmo
  • Poissa
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
  • Before70A/B, after 70C/D. Natrelle FP Round 335g
Lisää
4 vuotta 9 kuukautta sitten #11563 : Scandi
Yleisesti sanotaan rapakon takana,
jos lähtökohta on A-kuppi niin 300cc tulee pieni C-kuppi,
350cc keskikoinen C-kuppi ja 400cc iso C-kuppi. Pitänee hyvin paikkaansa. :)

Jokaisen kohdalla tietenkin meinaa juuri se lähtötilanne, mistä kuppikoosta/kudoksen määrästä lähdetään liikenteenseen, että minkä cc-määrän tarvitsee. Rinnanympärys alta on myös hyvin oleellinen.

Rintaliivien koot saattavat olla jotain muuta kuin C-kuppi, koska se implantti ei jousta, mutta ulospäin vaikutelma ei juurikaan ole C-kuppia suurempi implanteilla, jotka ovat kokoluokkaa 300cc-400cc, jos lähtökohta on hyvin pieni.

Kaarituetut liivit, varsinkin sellaiset, missä on yhtään toppausta, vaativat yleensä aina yhden kuppikoon suuremmat. Jos on ilman kaaritukia, tai kupin materiaali on joustava, voi mennä pienemmälläkin kupilla.

Oma tulokseni 340cc määrällä on juurikin keskikoinen C.
Lähtötilanne oli rintaliiveissä 70B, joka oli hieman vajaa eli käytännössä A-kuppi, jos katsoo kudoksen paksuutta 1.5cm-2cm. :kiss: Nyt liivikoko 70D, mutta ulospäin näyttää ihan keskikoiselta C-kupilta.
Tosin 70D on paljon pienempi, kuin esim. 75D tai 80D, joilloin voi jo puhua runsaasta rinnan koosta.

Toivottavasti tästä oli apua jollekin implantin koon kanssa pähkäileville. :)

Mitat 71cm/89cm

Bra size 70D, soft cup/joustava pitsi usein 70C
UK 30E, EU 65F, US 30DDD/E, FR/ES/B 80F

Mittaa oma Bra size :)
www.ewa-michalak.pl/Size-Calculator-chelp-eng-10.html
Kannattaa lukea lopussa oleva How to calculate sizes? mittataulukko saa selville rinnakkaiskoot
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: pikkuheidi, minkkis

• Scandi
  • Scandi hahmo
  • Poissa
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
  • Before70A/B, after 70C/D. Natrelle FP Round 335g
Lisää
4 vuotta 9 kuukautta sitten #11564 : Scandi

minkkis kirjoitti: Jansku!

Olen samoissa mitoissa kuin sinä, mutta sinulla on isompi lähtötilanne rinnoissa eli sanoisin, että 300cc saat keskikoisen C-kupin. Rintaliivikoko tod näk 75D. Tyrkyt ne ei missään tapauksessa ole.
Jos haluat, että sinulla menee 75C koko päälle niin silloin pitää varmaan olla n. 280cc. :kiss:

Mitat 71cm/89cm

Bra size 70D, soft cup/joustava pitsi usein 70C
UK 30E, EU 65F, US 30DDD/E, FR/ES/B 80F

Mittaa oma Bra size :)
www.ewa-michalak.pl/Size-Calculator-chelp-eng-10.html
Kannattaa lukea lopussa oleva How to calculate sizes? mittataulukko saa selville rinnakkaiskoot
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: minkkis

Sivu luotiin ajassa: 0.794 sekuntia