× Yleinen keskustelu

Tikki "pömpöttää"

Lisää
4 vuotta 9 kuukautta sitten #11666 : R84
Mua kans raivostuttaa niin paljon sun puolesta 300cc :angry: Uskomatonta toimintaa..huhhuh!

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
4 vuotta 9 kuukautta sitten #11703 : 300 cc
Esper, kuva on otettu noin 6 vko leikkauksesta. Silloin oli vielä pinkeyttä, mutta ongelma selvästi jo havaittavissa. Edelleen kyllä nuilla bikineillä rinnat näyttämään tuolta, mutta rintojen roikkumisongelma on ilman liivejä. Saahan sitä liiveillä vedettyä isommatkin riipparit vaikka korviin :laugh: Ongelma näkyy siis paljaasta rinnasta.

Naiseksi, kyllähän siitä itselle jäisi ainakin leikkaussali kulut sekä anestesialääkärin palkkio, kirurgihan tässä on mokannut. Jotain hyvitystä silti minusta kuuluisi saada. PSC:n mielipide oli vielä se, että itselläni on kokoa sen verran hyvin, ettei isommatkaan implantit näytä minulla hassulle, joten miten voi olla mahdollista, että siellä voitaisiin laittaa 450 cc kun tämä leikannut kirurgi ei saanut mahtumaan kuin 300 cc. Googlettanut olen hänen nimeään, muuten en ole asiaa sen tarkemmin tutkinut. Eiköhän tuo ihan oikea ja hyvä lääkäri ole, mutta rintojen esteettinen näkemys hukassa. Jotain sählinkiä siellä on varmaan sattunut kun tuskin muuten yhtäkkiä olisi niin kovin vaihtunut mielipide laitettavasta implantista.

Ja olen pelännyt itsekin mitä kaikkea tästä voi selvitä vielä. Voi kuulostaa hullulle, mutta olen miettinyt esimerkiksi sellaista, että entä jos minulle ei olekaan laitettu itsestään sulavia tikkejä ja siksi nämä haavat eivät ota parantuakseen..? Kävinhän jo omalla TK:lla poistamassa tikin päitä kun ulos tulivat. Hoitaja kyseli naureskellen, että kuka ihme sinulta näin huonosti on tikit poistanut. Eipä kukaan kun ne on itsestään sulavat...

Kiitos näistä tsempityksistä. Olen jatkuvasti kahden vaiheilla, välillä ottamassa yhteyttää ja välillä taas päätän tyytyä tilanteeseen. Jospa näiden tsempitysten kannustamana jaksaisin lähteä taistelemaan. Nämä kun on hankalia asioita, itsetunto ei riitä kapinoida plastiikkakirurgia vastaan :woohoo:
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: esper, Scandi

Lisää
4 vuotta 9 kuukautta sitten #11709 : Naiseksi
300cc: Ihmetyttää myös, et miten ihmeessä ei muka mahtunu 100cc pienemmät, kun toisen kirurgin mielestä! Mitä muuten se sut leikannu sano tosta tuplarinnasta? Vai oliko siitä kyse! Vaikka olis sen mielestä sun kokoon sopivat, pitäis sen osata kattoo myös rintoja "erikseen", et onko tulos hyvä niiden osalta. Yritä nyt ihmeessä jaksaa lähtee taisteleen oikeuksies puolesta. Samalla se vois auttaa myös tulevia asiakkaita, joiden leikkauksen kirurgi mokaa. Voi hyvinkin olla sulamattomat tikit, varsinkin sen hoitajan reaktiosta päätellen. Miten sen vois selvittää?

I hope!
I want!
I need!

Sivu luotiin ajassa: 0.555 sekuntia