× Yleinen keskustelu

Tikki "pömpöttää"

• jade
  • jade hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Senior Boarder
  • Senior Boarder
  • Nagor Impleo,HP,330cc,dual-plane,1/2014
Lisää
4 vuotta 7 kuukautta sitten #11055 : jade
Onko muilla kokemusta siitä että tikki "pömpöttäisi" ihon alla? Leikkaushaava on kyllä ummessa (ompeleiden poisto oli perjantaina) ja paranemaan päin mutta vasemman rinnan ulkosyrjällä tuntuu&näkyy tikki koholla..odottelenko vain rauhassa että se sulaa sinne?

Eri asia tietysti jos se pukkaa ihosta läpi..

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

• Sweetmint
  • Sweetmint hahmo
  • Poissa
  • Expert Boarder
  • Expert Boarder
  • Mentor Anatominen Medium height Moderate+ 525cc
Lisää
4 vuotta 7 kuukautta sitten #11136 : Sweetmint
Kävin eilen tikkien poistossa ja mulle sanottiin, että siellä ihon alla on useassa kerroksessa tikkejä, jotka tuntuvat jopa kuukausien ajan muhkuroina koskettaessa. Sulavat ajan mittaan, ei pidä huolestua. Jos puskevat ihosta läpi, niin sitten käy poistattamassa ne hoitajalla.

Lisää
4 vuotta 7 kuukautta sitten #11183 : 300 cc
Minulle tulee myös noita ''pömpötyksiä'', sitten ne aina posahtaa ja mätii. Leikkauksesta yli 3 kk ja mätii siis edelleen. Ei auttanut antibiootit :S

Lisää
4 vuotta 7 kuukautta sitten #11195 : Omega
Tuota sanotaan "splitting out" -ilmiöksi myös. Minulla ollut sama vaiva oikean rinnan haavan kanssa. Ulkoreunassa yksi viheliäinen ommel temppuilee... Leikkauksesa aikaa 3 vkoa, eikä vieläkään haava siltä kohdin umpeutunut. Koko ajan tosin parempaan päin menossa. Kannattaa hyvin herkästi kuitenkin mennä näyttämään haavaa, jotta osaa hoitaa sitä asianmukaisesti. Vaarallista tuo ei ole, jos haava ei pääse tulehtumaan.

Miten sinulla 300 cc on ohjeistettu hoitamaan tuota vaivaa?

• Scandi
  • Scandi hahmo
  • Poissa
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
  • Before70A/B, after 70C/D. Natrelle FP Round 335g
Lisää
4 vuotta 7 kuukautta sitten #11208 : Scandi

300 cc kirjoitti: Minulle tulee myös noita ''pömpötyksiä'', sitten ne aina posahtaa ja mätii. Leikkauksesta yli 3 kk ja mätii siis edelleen. Ei auttanut antibiootit :S

Alkaa kuulostaa huolestuttavalta. Ei haavojen kuulu olla auki ja märkiä kolme kuukautta.
Se on jo sellainen riski, että sulle tulee tulehdus sinne rintaan, että nyt suosittelen menemään leikanneelle kirurgille, ja hän saa avata haavan, kaivaa kaiken ylimääräisen pois, mikä tulehduttaa haavaa kroonisesti ja ommella haavan uudestaan.

Eikö siellä klinikalla ole reagoitu tähän ongelmaan, vai miten tässä on näin käynyt?

Et varmaankaan halua kertoa, kuka leikkauksen teki, mutta olisi mielenkiintoista tietää. Kerro sitten, kun parhaaksi näet. :)

Toivottavasti saat haavasi kuntoon asap.

Itselläni on onneksi vaan positiivia kokemuksia Helsingissä operoivista tissitohtoreista :) ,
toinen operoi minut ja toinen ystäväni ja jälki oli hyvää eikä minkäänlaisia paranemisongelmia, mustelmia tms vaan kaikki meni loistavasti. Voin suositella joskus, jos tarvitset pätevää kirurgia.

Mitat 71cm/89cm

Bra size 70D, soft cup/joustava pitsi usein 70C
UK 30E, EU 65F, US 30DDD/E, FR/ES/B 80F

Mittaa oma Bra size :)
www.ewa-michalak.pl/Size-Calculator-chelp-eng-10.html
Kannattaa lukea lopussa oleva How to calculate sizes? mittataulukko saa selville rinnakkaiskoot

Lisää
4 vuotta 7 kuukautta sitten #11313 : 300 cc
Minulla on kaikki mennyt niin päin v****a, että jos ei kirurgi tule yhtään vastaan näiden ongelmien kanssa niin siinä tapauksessa kerron leikanneen kirurgin. Mutta taas jos hän korjaa virheensä niin suotakoon se hänelle. Huomenna olen vastaanotolle menossa.

Ohjeistettu huuhtelemaan aina hikoamisen jäljilta, ei saa uida ja sellaista nauhaa (en nyt äkkiseltään muista nimeä) piti käyttää siinä. Minun mielestä se hautoi ja pahensi tilannetta, joten lopetin. Ilma ja vesi tuntuu auttavan parhaiten. Silloin kun joutuu käyttämään liivejä niin illalla mätää tirskahtaa.

Paska klinikka ja paska plastiikkakirurgi :evil:

Tosin ei kai tuo haava ole kirurgin vika, nyt vaan ottaa päähän. Anteeksi purkautuminen :blush:

• Scandi
  • Scandi hahmo
  • Poissa
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
  • Before70A/B, after 70C/D. Natrelle FP Round 335g
Lisää
4 vuotta 7 kuukautta sitten - 4 vuotta 7 kuukautta sitten #11314 : Scandi
Kuulostaa siltä, että moni asia on mennyt vikaan kohdallasi. Harmi :unsure:
Otan osaa, varmasti ottaa päähän.

Käväisin katsomassa blogiasi, ja ilmeisesti tyytymättömyyttä on myös rintojen kokoeron vuoksi.
Tässä kirurgi on tehnyt virheen, ettei laittanut eri kokoisia implantteja, jos kokoero huomattiin jo ennen leikkausta. Ja sinulle kävi juuri niin, että kokoero vaan kasvoi implanttien laiton myötä.
Ei hyvä...

En oikein ymmärrä perustetta, että erikoisia implantteja ei laiteta, jos sillä saadaan lopulta samankokoiset rinnat. Eikö siihen juuri pidä kauneuskirurgialla pyrkiä?

Erikoista sinun tapauksessasi on myös se, että olitte sopineet implantin kooksi 350cc ja yhtäkkiä se muuttuikin leikkauksessa 300cc. :huh:
Kyllä ammattitaitoinen kirurgi osaa tehdä tarvittavat mittaukset ennen leikkausta eikä vasta leikkaupöydällä. Tulee mieleen, että onko tässäkin tapahtunut virhe, ja hän on tilannut vääränkokoiset implantit leikkaussaliin?

Katsoin myös, että olit saanut klinikalta vääränkokoiset tukiliivit, jotka maksoivat 100€ ja niitä et pystynyt edes käyttämään eli rahat meni siinäkin hukkaan.

Näin ulkopuolisesta klinikan meininki kuulostaa aika arpapeliltä vähän kaiken osalta... Siinä mielessä olisi hyvä, että paikan nimi tulisi leikkausta miettivien tietoon. Mikään ei ota enemmän päähän, kuin huonosta tuloksesta maksaminen. :dry:

Onko niistä rinnoista toinen haluamasi kokoinen? Kummassa märkivä haava on?

Mietin vaan, että voisi olla tietysti sellainenkin vaihtoehto, että siihen rintaan, mikä mätii jatkuvasti vaihdettaisiin uusi implantti.
Ja implantin kooksi valittaisiin sellainen, että lopputulos olisi yhtä suuri molemmissa.
Niin pääsisit helpoimmalla ja halvimmalla.

Toinen juttu on se, että paljon kirurgi tulee tässä rahallisesti vastaan vai ottaako vastuun työnjäljestään ja tekee vaihdon ilmaiseksi. Se nyt olisi vähintäänkin reilua, koska olet saanut niin paljon harmia haavan mätimisen ja kokoeron takia.
Ja se on jo terveysriski, jos haava on jatkuvasti aiki ja mätii.

Myös se sinun on päätettävä, haluatko olla enää tämän kirurgin operoitavana, vai onko luotto mennyt.
Aina pitää antaa mahdollisuus virheiden korjaamiseen, mitta kyllä tämän kirurgin tyyli sangen erikoiselta vaikuttaa...

Kerro sitten, miten kävi ja ratkesiko ongelma. Toivottavasti kaikki menee parhain päin. :)

Mitat 71cm/89cm

Bra size 70D, soft cup/joustava pitsi usein 70C
UK 30E, EU 65F, US 30DDD/E, FR/ES/B 80F

Mittaa oma Bra size :)
www.ewa-michalak.pl/Size-Calculator-chelp-eng-10.html
Kannattaa lukea lopussa oleva How to calculate sizes? mittataulukko saa selville rinnakkaiskoot
Viimeksi muokattu: 4 vuotta 7 kuukautta sitten : Scandi. Syy: lisäys
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: 300 cc

Lisää
4 vuotta 7 kuukautta sitten #11316 : Omega
Huh, itsekin todella ihmettelen klinikan edesottamuksia... (Laitoin muuten yo. viestiini virheellisesti, että omasta leikkauksestani olisi aikaa 3vkoa, en tajua miten noin sähelsin. Leikkauksestani on siis 2,5 kk aikaa).

Siis jos kyseessä on "splitting out", niin sehän tarkoittaa sitä, että oma keho vain hylkii ompeleita. Sehän ei ole kirurgin, eikä kenenkään vika. Mutta se, että haava tosiaan mätii ja on auki noinkin kauan, eikä siihen sen kummemmin reagoida, on todellakin ihmeellistä klinikan taholta. Ja tietty tuo muukin em. ja blogissasi mainittu toiminta.

Mielestäni sinun märkivä haavasi ja rintasi olisi vähintääkin pitänyt ultrata jo tässä vaiheessa, jotta mahdollinen tulehdus implanttitilassa voitaisiin sulkea pois.

Tsemppiä ja voimia taisteluusi. Pysyt vaan lujana ja vaadit rahoillesi ja kokemallesi mielipahalle vastinetta!!

Ps. blogissasi oli todella hyvä linkki potilasturvasta liittyen plastikkakirurgiaan. Laitan sen tähän alle, jos joku muukin tarvitseva sattuisi bongaamaan..

www.plastiikkakirurgia.com/kuluttajansuoja.html
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: 300 cc

Lisää
4 vuotta 7 kuukautta sitten #11317 : Silk
Kurja juttu, mutta ei kai johda siihen että implantti poistetaan. Täältä löytyy useampi juttu, että implantti on jouduttu poistamaan, mutta ei ilmeisesti samojen ongelmien vuoksi. Miksi muuten elimistö hylkii ompeleita?

Lisää
4 vuotta 7 kuukautta sitten #11319 : Omega

Silk kirjoitti: Kurja juttu, mutta ei kai johda siihen että implantti poistetaan. Täältä löytyy useampi juttu, että implantti on jouduttu poistamaan, mutta ei ilmeisesti samojen ongelmien vuoksi. Miksi muuten elimistö hylkii ompeleita?

Enpä nyt osaa aivan varmaksi sanoa, miksi joillakin ompeleet eivät sula niin helposti. Joidenkin elimistö tietysti vain hylkii aggressiivisemmin vierasesineitä, voisiko johtua siitä? Noita sulavia ompeleita on myös eri merkkisiä, yleisesti käytetty on käsittääkseni Monocryl, jota itsellänikin käytettiin. Joku toinen merkki olisi voinut sulaa helpommin. Olen myös lukenut, että jos ompeleet joutuvat tekemisiin ilman kanssa, ne eivät sula. Itselläni kävi mielestäni niin, että kun haavastani lähti suuri rupi juuri siitä kohtaa, jossa tuo kiukutteleva ommel on, se on saanut ilmaa, eikä meinaa sulaa. Koska muutoin haavani ovat todella hyvässä kunnossa, keskivertoa paremmassa (Fin-Estilla sanoivat niin).

Implantin poistamiseen johtava tilanne tällaisessa tapauksessa on varmasti tosi harvinaista, mutta ei käsittääkseni mahdotonta. Tämä tulee siis eteen jos rintaan/implanttitilaan leviää tulehdus, mutta sen varmastikin huomaisi kyllä, kipuna, kuumotuksena ja punoituksena. Suuremmaksihan tulehduksen riski kasvaa, jos haava on useasta kohtaa auki koko ajan.

Lisää
4 vuotta 7 kuukautta sitten #11320 : 300 cc
Luultavasti kokoeron todella olisi pitänyt pienentyä implanttien laitolla, koska myös muissa konsultaatioissa oltiin sitä mieltä. Minä taas ajattelin implanttikoon vaihdon syyksi, että plastiikkakirurgi ei vain yksinkertaisesti hyväksy/ymmärrä tai jotain muuta vastaavaa. Jospa hän on konservatiivinen mies :D

Kyllä jos ei kirurgi/klinikka tule asiassa yhtään vastaan niin ehdottomasti aion olla jonnekin asiasta yhteydessä, mutta minne? Kuluttajansuoja? Ja voitte olla varmoja, että tulen kirurgin ja klinikan haukkumaan ihan nimeltä :D

Molemmat haavat mätii, en siltikään jaksaisi uskoa, että kyseessä olisi hylkiminen. Niin monet kerrat minua on tikkailtu eikä näin ole aikaisemmin käynyt. Ja ei kumpikaan ole haluamani kokoinen, halusin isot rinnat ja sitä nämä eivät todellakaan ole. Tietenkin on olemassa fyysisä esteitä, mutta siitä tämä tuskin on kiinni, koska oma rinta roikkuu löysänä implantin päällä.

Tulen kertomaan uutiset kunhan kotiudun jälkitarkastuksesta.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Scandi

Lisää
4 vuotta 7 kuukautta sitten #11643 : 300 cc
Kopioin suoraan blogistani:

''Eriparisuudesta kirurgi sanoi, että rinnat laskeutuvat vielä. Tämän hetkinen tilanne ei ole lopullinnen ja ero tulee tasoittumaan. Toivotaan näin. Tosin lähtötilanne huomioiden eroa jää. Tähän olinkin osannut varautua.

Koon suhteen hän oli sitä mieltä, että nuoreen kudokseen ei vain mahdu enempää. Hän sanoi vartaloni näyttävän hyvin sopusuhtaiselta. Tästä olen edelleen erimieltä. Kyllä itsekin pidän sitä sopusuhtaisena, mutta toivoin, odotin ja halusin huomattavasti suurempia rintoja.

Arpien suhteen hän vaikutti toiveikkaalta. Ompeleita siellä ei ollut ärsyttämässä ja jatkohoito-ohjeiksi sain pelkän perusrasvan/öljyn seuraavat kolme viikkoa, jonka jälkeen palaan vasta arpienhoitoon tarkoitettuihin tuotteisiin. Hän katsoi kehossani olevia muita arpia ja päätteli kai jotain niistä :D eli toiveikkain hyvillä mielin arpien suhteen. Tosin en niist ole pahemmin aikaisemminkaan stressannut, koska piilossahan nuo ovat.

Kapseloituminen minua jäi huolestuttamaan, koska vielä lähtiessäni hän alkoi kertomaan kapseloitumisen oireista ja tuntemuksista. Jäin siis miettimään, että miksi? Vaikuttivatkohan rinnat siltä, että alkavat kapseloitus? Harmittaa kun en tajunnut kysyä.

Ja nyt tämä paljastus, jota moni jo kysellyt.

Kyseessä on Ite Lasaretti ja konsultaation kävin Riitta Martikaisella ja hänen piti alunperin leikata, mutta jostain kumman syystä häneltä ei sitten sitä sopivaa aikaa löytynytkään (toisin kuin antoi konsultaatiossa ymmärtää), joten leikkauksen suoritti Tomi Tervala.''

Tässä uutta tekstiä, eli kirurgi todella on valinnut liian pienet implantit:

''Soittivat juuri Plastic Surgery Centeristä. Kirurgin mielipide siellä oli, että nykyiset implantit ovat liian pienet ja koska omaa kudosta löytyy niin paras lopputulos olisi kun implantti olisi lihaksen päällä. Oma kokoni hyuomioiden minulle menisi 450 cc implantti ja leikkauksen pystyisi jo suorittamaan, samalla operoitaisiin nännit ja ja hintaa tulisi 6 800 €. Voi itkupotkuraivariparku!!! Keljuttaa niin vietävästi, että koskaan menin Ite Lasarettiin. Nyt tiukkaa pähkäilyä, koska tällä klinikalla tuntuvat olevan täysin samaa mieltä kuin minä. Ja mikä parasta, heidän mukaansa edelleenkään minun ei tarvitsi olla kuin pari päivää sairauslomalla.''

Mitäs nyt? Miten minun tulisi edetä asiassa? Onko kirurgi korvausvelvollinen? Hänelle en leikkaukseen tahdo.

Lisää
4 vuotta 7 kuukautta sitten #11645 : Omega

jade kirjoitti: Onko muilla kokemusta siitä että tikki "pömpöttäisi" ihon alla? Leikkaushaava on kyllä ummessa (ompeleiden poisto oli perjantaina) ja paranemaan päin mutta vasemman rinnan ulkosyrjällä tuntuu&näkyy tikki koholla..odottelenko vain rauhassa että se sulaa sinne?

Eri asia tietysti jos se pukkaa ihosta läpi..

Onko jade sinulla helpottanut tilanne? Minulla edelleenkin tuo yksi ommel kiukkuilee :angry:

300 cc: harmittaa todella puolestasi :(. Oliko sinun tapauksessasi niin, että kirurgi vielä laittoi pienemmän implantin, kuin mitä olitte sopineet? Muistanko väärin, vai päädyittekö konsutaatiossa 350 cc kokoon? Mielestäni myös tuo leikkaavan lääkärin vaihtaminen yhtäkkiä on vähintäänkin outoa. Oletko kysynyt miksi niin tehtiin? Tuohon voisi vedota, sillä olethan olettanut meneväsi konsultoineen lääkärin leikattavaksi?!? Todella, todella kummallista.

Lisää
4 vuotta 7 kuukautta sitten #11646 : esper
No johan!

Aika pahoja mokia tapahtunut.

saitko missä vaiheessa tietää että kirurgi vaihtuu?
saitko tietää implantin vaihdosta ennen leikkausta?

otettiinko mitään kokeita arpien suhteen?

tsemppiä!!

• jade
  • jade hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Senior Boarder
  • Senior Boarder
  • Nagor Impleo,HP,330cc,dual-plane,1/2014
Lisää
4 vuotta 7 kuukautta sitten #11647 : jade
Omega: edelleen tuo tikki tuntuu tuolla ihon alla. Eli tikki pömpöttää leikkaushaavan loppukohdasta pari mm poispäin (vasemman rinnan ulkosyrjä). Haava on ummessa joten se vain "on" siinä. Kysyin Fin-Est:ltä asiasta ja sanoivat että siinä saattaa mennä aikaa että sulaa.. missään nimessä ei saa alkaa kaivelemaan sitä esille/rikkomaan ihoa tarkoituksella. Joten..odotellaan edelleen =) (Leikkauksesta huomenna 4vkoa)

Lisää
4 vuotta 7 kuukautta sitten #11648 : 300 cc
Omega: Konsultaatiossa sovittiin 350 cc ja sitten laitettiin 300 cc. Plastiikkakirurgi vaihtui ihan minun luvalla, koska muuten en olisi leikkaukseen päässyt. Konsultaation tehnyt kirurgi ei sitten saanutkaan minua sopimaan aikatauluihinsa/klinikan aikatauluihin kun taas tämä toinen kirurgi pystyi suorittamaan toimenpiteen. Oma vika tietysti kun kyseisen klinikan valitsin, mutta tuntuu oudolle, että tällaisella alalla toimii henkilöitä, joiden esteettinen silmä on näinkin hukassa. Pilaahan se jo klinikankin maineen.

Esper: Minä itse annoin luvan kirurgin vaihtumiseen silloin kun sain tietää, ettei konsultaation tehnyt kirurgi ehdi leikkaamaan minua. Olisin ollut valmis matkustamaan myös klinikan toiseen toimipisteeseen, mutta myöskään siellä ei aikataulu käynyt klinikan/kirurgin kanssa. Siis jos kirurgille olisi sopinut niin sitten leikkaussali ei olisi ollut vapaana. Mutta vaihdoksesta olin siis tietoinen ja sen hyväksynyt.

Implantin vaihdosta en saanut tietää. Plastiikkakirurgi ilmoitti tilanneensa 300 cc kokoiset implantit silloin samalla kun piirteli leikkauskarttaa ja sanoi laittavan ne mikäli 350 cc ei mahdu. Sanoin etten halua. Välillä jo aloin ajatella, että ne eivät vain todella ole mahtuneet, mutta lopputulos on niin ruma ja roikkuva, että tilaa olisi kyllä ollut. Nyt varsinkin kun myös toinen plastiikkakirurgi on asian vahvistanut niin luotan entistä enemmän omaan mielipiteeseeni. Arvista ei ole otettu kokeita.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: esper, Scandi

Lisää
4 vuotta 7 kuukautta sitten #11650 : esper
Voih!
Tuo implantin kokovaihdos on kyllä mielestäni tehty väärin, jos olet kieltänyt pienemmän laittamisen, vaikka cc ei mahtuisi. - tässä luulisi kuluttajasuojan olevan sinun puolella, etenkin jos toinen plastiikkakirurgi sanoo suoraan, että huomattavasti isompi koko mahtuisi.
Näitkö muuten ollenkaan niitä 350cc implantteja? että oliko tilanneet niitä?

Monesti arvista/haavoista otetaan kokeet tällaisissa tilanteissa, jolla varmistetaan tuo infektio mahdollisuus, jos jotain löytyy niin voi sitten koittaa huuhdella implantti taskua.

Kirjoittelit tuosta kapseloitumisesta.. miltä rinnat tuntuvat? pehmentyneet? ei muutosta? kovat?

Kävit PSC-llä nyt konsussa? Hukki on kyllä asiantunteva.

Lisää
4 vuotta 7 kuukautta sitten #11653 : 300 cc

esper kirjoitti: Voih!
Tuo implantin kokovaihdos on kyllä mielestäni tehty väärin, jos olet kieltänyt pienemmän laittamisen, vaikka cc ei mahtuisi. - tässä luulisi kuluttajasuojan olevan sinun puolella, etenkin jos toinen plastiikkakirurgi sanoo suoraan, että huomattavasti isompi koko mahtuisi.
Näitkö muuten ollenkaan niitä 350cc implantteja? että oliko tilanneet niitä?

Monesti arvista/haavoista otetaan kokeet tällaisissa tilanteissa, jolla varmistetaan tuo infektio mahdollisuus, jos jotain löytyy niin voi sitten koittaa huuhdella implantti taskua.

Kirjoittelit tuosta kapseloitumisesta.. miltä rinnat tuntuvat? pehmentyneet? ei muutosta? kovat?

Kävit PSC-llä nyt konsussa? Hukki on kyllä asiantunteva.

En nähnyt ollenkaan ja joku täällä muistaakseni jossain vaiheessa väläyttelikin, että entä jos on tilattu vahingossa väärät implantit... Kovin tuntu kirurgi kyllä luottavaiselle lopputuloksen suhteen eikä huomauttamista löytänyt, kokokin oli hänen mielestään juuri minulle passeli, joten itse taas luulen, että hän ei ole kovinkaan esteettisen kirurgian puolella...

Rinnat on pehmeät eikä kipuja ole. Mitään kapseloitumista en ole osannut epäillä tai pelätäkään. Kovasti ihmetytti vain tuo varoittelu kun toki konsultaatiossa kaikki riskit läpi käytiin ja siltä osalta asia on ok. Jäinkin pohtimaan, että olisko hän ''ammattitaitoisemmilla'' silmillään huomannut jotain mitä minä en huomaa.

Sielläpä siellä, tosi hyvä fiilis jäi. Sanoinkin, että harmittaa kun jo ensimmäisellä kerralla pitänyt häntä vaihtoehtona.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: esper

Lisää
4 vuotta 7 kuukautta sitten #11662 : esper
ok.

ikävää on kun tuollaista sattuu kohdalle.

Onko profiilikuvasi missä vaiheessa otettu? Siinä on hyvän näköiset ja ilmeisesti ovat muutenkin näöltään hyvä, mutta odotit / halusit isomman lopputuloksen.

Lisää
4 vuotta 7 kuukautta sitten #11664 : Naiseksi
300cc: Toi klinikan ja kirurgi(e)n touhu on järkyttävää! Älä missään nimessä jätä asiaa tähän, vaan vaadi korvaamaan uus leikkaus kokonaan toisella klinikalla! Vaikka Hukilla! Toi implantin koon vaihtaminen ilman lupaa pienempään on todellakin valtava hoitovirhe! Ja varsinkin, jos se 350 olis myös ollu liian pieni. Hyvä, että kerroit klinikan ja kirurgien nimet. Ootko selvittäny kirurgien koulutukset? Heräs vaan epäilys valekirurgista. Samoin mietin myös, onko väärät implantit tilattu tai laitettu edelliselle asiakkaalle sulle tilatut. Anteeks nyt, kun suoraan sanon, mut epäilyttää myös, et onko vielä jotain muita törkeitä virheitä tehty, mistä et vielä tiedä. Siitä kapseloitumisesta.. Jos epäili haavojen tulehduksen leviävän implantteihin, niin sillä niistä oireista muistutti. Jos sellanen käy kirurgilla edes mielessä, mun mielestä sen pitäis ottaa bakteeriviljely ym tutkimukset ja määrätä antibiootit heti! Mä oon täällä kans ihan raivona kirurgin törkeestä käytöksestä ja piittaamattomuudesta! SÄ oot maksanu saadakses rinnat, joista ootte sopinu, ammattitaitosesta kirurgista, asianmukaisesta hoidosta, ym! Ja mitään näistä et oo saanu! Vielä pitäis maksaa tuhansia euroja, että saisit mitä luvattiin! Potilasasiamieheen tai siihen kuluttajatyyppiin yhteyttä ja pyydät vaikka Hukkia antaan jonku lausunnon sun kertomuksen tueks. Sorry tää purkaus.

I hope!
I want!
I need!
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: R84, esper

Sivu luotiin ajassa: 0.635 sekuntia