× Yleinen keskustelu

Hei te joilla Nagorin implantit

Lisää
4 vuotta 7 kuukautta sitten #11551 : minkkis
Oon vähän sekasin vielä kaikesta tästä informaatiosta mitä oon yrittäny selvittää ennen leikkaukseen menemistä, nyt tulee pari kysymystä mihin saa vastata ken osaa :laugh:
Eikö Nagor implantti ole käytössä muissa maissa vielä? En ihan ymmärtänyt että miten muuten se eroaa esim Mentoreista muutakun on pehmeämpi ja ns "sileämpi" implantti? Jos kerran Nagor on niin "uusi" implantti niin mistä voi tietää onko se hyvä/luotettava? :huh:

Leikkaus 26.3
Kirurgi Juri Kullamaa
Nagor Impleo HP 330cc
Tällä hetkellä 75a/b -> tavote 75c

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
4 vuotta 7 kuukautta sitten #11552 : Maj
Nagor-rintaimplantteja on valmistettu Isossa-Britanniassa vuodesta 1979. Niitä taitaa olla saatavilla n. 60 maassa. Käy lukemassa esim. www.facebook.com/NagorFinland tai www.nagor.fi

• Scandi
  • Scandi hahmo
  • Poissa
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
  • Before70A/B, after 70C/D. Natrelle FP Round 335g
Lisää
4 vuotta 7 kuukautta sitten #11567 : Scandi

minkkis kirjoitti: Oon vähän sekasin vielä kaikesta tästä informaatiosta mitä oon yrittäny selvittää ennen leikkaukseen menemistä, nyt tulee pari kysymystä mihin saa vastata ken osaa :laugh:
Eikö Nagor implantti ole käytössä muissa maissa vielä? En ihan ymmärtänyt että miten muuten se eroaa esim Mentoreista muutakun on pehmeämpi ja ns "sileämpi" implantti? Jos kerran Nagor on niin "uusi" implantti niin mistä voi tietää onko se hyvä/luotettava? :huh:

Täällä oli plastiikkakirurgi vastannut jossain toisessa ketjussa, että Nagorit ovat brittiläinen vastine Eurosiloconelle, joka on ranskalainen implantti.
En ole tutustunut aiheeseen enemmin, mutta ymmärsin, että ovat samaa firmaa tai ketjua.
Korjatkaa, jos olen väärässä. :)

Eli mun logiikalla ne olisivat periaatteessa samanlaatuisia, joskin Nagorilla voi olla uudempia ominaisuuksia?

Mitat 71cm/89cm

Bra size 70D, soft cup/joustava pitsi usein 70C
UK 30E, EU 65F, US 30DDD/E, FR/ES/B 80F

Mittaa oma Bra size :)
www.ewa-michalak.pl/Size-Calculator-chelp-eng-10.html
Kannattaa lukea lopussa oleva How to calculate sizes? mittataulukko saa selville rinnakkaiskoot

Lisää
4 vuotta 7 kuukautta sitten #11568 : Maj
Tutkin asiaa paljonkin ennen leikkaustani ja tietoa myös löytyi. En lähtisi pelkällä logiikalla arvailemaan, kun faktojakin on tarjolla.

• Scandi
  • Scandi hahmo
  • Poissa
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
  • Before70A/B, after 70C/D. Natrelle FP Round 335g
Lisää
4 vuotta 7 kuukautta sitten - 4 vuotta 7 kuukautta sitten #11569 : Scandi

Maj kirjoitti: Tutkin asiaa paljonkin ennen leikkaustani ja tietoa myös löytyi. En lähtisi pelkällä logiikalla arvailemaan, kun faktojakin on tarjolla.

Maj, ei tarvitse olla tyly... mutta ole, jos haluat ja paina negatiivista karmaa, jos vastaukseni oli sinusta sen arvoinen, niinkuin teitkin. juupa juu..... :blink:

Ihan ystävällisesti täällä yritin tietoa jakaa, mutta joo...

Voit etsiä plastiikkakirurgin vastauksen toisesta ketjusta halutessasi.
Hänellä ainakin oli tietoa liittyen yhteyksistä Eurosiliconeen ellet ollut niistä jo tietoinen, kun ilmeisesti olit ottanut faktoista selvää itse ennen leikkausta. :)
Mikä implantti sinulla on ja milloin leikattu?

Onko sinulla tietoa/faktoja eroista Nagorin ja Eurosiliconen välillä?

Ketkä leikkaa Nagorin implanteilla Suomessa?

Mitat 71cm/89cm

Bra size 70D, soft cup/joustava pitsi usein 70C
UK 30E, EU 65F, US 30DDD/E, FR/ES/B 80F

Mittaa oma Bra size :)
www.ewa-michalak.pl/Size-Calculator-chelp-eng-10.html
Kannattaa lukea lopussa oleva How to calculate sizes? mittataulukko saa selville rinnakkaiskoot
Viimeksi muokattu: 4 vuotta 7 kuukautta sitten : Scandi. Syy: lisäys

Lisää
4 vuotta 7 kuukautta sitten - 4 vuotta 7 kuukautta sitten #11572 : esper

Scandi kirjoitti:

Maj kirjoitti: Tutkin asiaa paljonkin ennen leikkaustani ja tietoa myös löytyi. En lähtisi pelkällä logiikalla arvailemaan, kun faktojakin on tarjolla.

Maj, ei tarvitse olla tyly... mutta ole, jos haluat ja paina negatiivista karmaa, jos vastaukseni oli sinusta sen arvoinen, niinkuin teitkin. juupa juu..... :blink:

Hänellä ainakin oli tietoa liittyen yhteyksistä Eurosiliconeen ellet ollut niistä jo tietoinen, kun ilmeisesti olit ottanut faktoista selvää itse ennen leikkausta. :)

Tuohon, ketkä leittaa Nagorin impanteilla.

Olen huomannut, että useilla se ei ole maininnassa samalla tavalla kuin Mentorit ja Natrellet (kotisivuilla tms.) mutta kuitenkin laittavat niitä jos tuntuu, että Mentorilta tai Natrellelta ei löydy sopivaa.

Tietysti brändäyskin näissä asioissa vaikuttaa ja manostetaan kuuluisimmalla... Vaikka Nagor ei ole "uusi keksintö" niin on vasta pikkuhiljaa Briteistä leviämässä tänne.

(tämä siis minun mielikuva, fakta niiltä osin, mitä olen nähnyt / kokenut)

Useissa yhteyksissä puhutaan niistä laatuvaatimuksista, mitkä Nagor ei täytä USA:n markkinoita koskien.. (en nyt muista mikä se tarkalleen on).

Noilta Maj:n linkittämiltä sivuilta tosiaan löytyy kaikki!

(minulla on siis Nagorit)
Viimeksi muokattu: 4 vuotta 7 kuukautta sitten : esper.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Scandi

Lisää
4 vuotta 7 kuukautta sitten - 4 vuotta 7 kuukautta sitten #11574 : Maj

Scandi kirjoitti:

Harmi että otit sen tylyytenä. On vaan fakta että kun täällä menee arvailemaan jotain, niin kohta puolet pitää sitä faktana. Kun olen tyly niin sen kyllä sitten huomaa. Peace
Viimeksi muokattu: 4 vuotta 7 kuukautta sitten : Maj. Syy: kirjoitusvirhe

Lisää
4 vuotta 7 kuukautta sitten #11575 : Omega
Kyselin ennen leikkaustani yksityiskohtaisesti monia asioita liittyen Nagorin implantteihin, sillä itselleni olivat myös aivan uusi tuttavuus.

Maahantuonnista vastattiin että Nagor-implanteissa käytettävä silikonimateriaalit tulevat samalta tehtaalta kuin Silimed (FDA hyväksytty vuodesta 2012) eli Applied Corporation tehtaalta. Appliedin raaka-aineet ovat FDA hyväksyttyjä. Se, mikä yhteys Nagorilla on Eurosiliconiin, ei ole minun tiedossani, mutta jotain yhteyksiä voi olla, ainakin yritysten logot muistuttavat toisiaan. Mutta mistään halpisimplantista Nagorin kohdalla ei ole kyse.

Maahantuonnista kerrottiin, että todellisuudessa Nagor on monien lähteiden mukaan yksi kalleimmista implanteista ja että Nagorin ovh hinta on kalliimpi kuin esim. Mentorin. On kuitenkin jokaisen klinikan oma asia, kuinka paljon voittoa he pyytävät itselleen implantin hinnasta ja miten he tasapainottavat voiton/kulut liittyen muihin kustannuksiin, joita kertyy esim. itse leikkaustoimenpiteeseen liittyvistä seikoista. Ehkä moni klinikka kokee, että asiakkaiden on helpompi kuitenkin päätyä tunnetumpiin implanttimerkkehin, mikä vuoksi joustavat katteista implanteissa? Tämä on omaa arvailuani.

Kyseessä ei todellakaan ole mikään uusi implantti, eikä implantin takana ole mikään aloitteleva yritys.

Implantin valinnassa on vain käytettävä omaa "mutu" -tuntumaa, sekä neuvoteltava kirurgin kanssa mitä implanttia hän suosittelee. Itse vain pidin Nagorin tuntumasta kädessä, sen ryhdikkyydestä, mutta samalla pehmeydestä sekä vähäisemmästä ryppyyntymisestä verrattuina muihin implantteihin. Myöskin elinikäiset takuut olivat plussaa.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: esper, Scandi, Maj, minkkis

Lisää
4 vuotta 7 kuukautta sitten - 4 vuotta 7 kuukautta sitten #11585 : Naiseksi
Hei mul ois kysymys teille, joilla Nagor Impleot. Onko teille sanottu miten ne käyttäytyy päälle laitettaessa jos omaa kudosta ei oo juurikaan? Mulla siis tyhjät, roikkuvat 75AA-A/70B (kuppi ei täyty juuri missään kunnolla). Kun Nagorit on kuitenkin kokonaan täytetyt eli poimuuntuminen on muita merkkejä vähäsempää.. Siitä päättelis toisaalta, ettei poimuja tulis, mut toisaalta taas kai niitä kuitenkin ajan myötä voi tulla.. Vai? Ja kuinkahan selkeet ne poimut/rypyt voi pahimmillaan olla? Rajat ilmeisesti kuitenkin voi jäädä näkyyn? Oon alkanu miettiin, etten ehkä kuitenkaan haluis osittain alle, vaan sittenkin päälle.. Äääh, mä se jaksan teitä pommittaa kysymyksillä, vaikkei oo minkäänlaista hajua, et koska oma leikkaus olis mitenkään ajankohtanen.

I hope!
I want!
I need!
Viimeksi muokattu: 4 vuotta 7 kuukautta sitten : Naiseksi. Syy: kysymyksen lisäys

Lisää
4 vuotta 7 kuukautta sitten #11587 : Omega
Poimuuntumista tulee ajan myötä käsittääkseni aina, kun implantti "elää" oman kudoksen mukana ihon/kudosten vanhetessa. Lihaksen päälle laitettuna nämä poimut siis näkyvät helpommin. Itselle lihaksen päälle laitettu implantti ei olisi tullut hyvä vaihtoehto. Ainakaan ajan saatossa. Täällä on muutamia hoikkia naisia laittanut lihaksen päälle ja kuvissa näyttää kyllä tosi hyvältä. Mutta olen oikeasti sen lisäksi vielä niin kummajainen, että oma ihoni ja kudokseni on laihuuden lisäksi tosi ohutta.

Joillekin päälle laitetut ovat paras vaihtoehto, mutta eivät tosiaan kovin vähän kudosta omistaville.

Jos haluat horror -matskua poimuuntuneista implanteista, pistä vain google -kuvahakuun "rippling implants".

Tuossa ihan hyvä ketju aiheesta:

www.realself.com/question/thin-breast-ti...icone-implants-mostl
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Naiseksi, Janeiro, esper

Lisää
4 vuotta 7 kuukautta sitten #11591 : Janeiro
Kiitos Omega muistutksesta miksi olenkaan kärsinyt tästä pidemmästä toipumisajasta.. :) Aika rankkoja rypyttymisiä löyty tolla hakusanalla.... :unsure: Tuleekohan niitä ajansaatossa kaikille ja aina?

Lisää
4 vuotta 7 kuukautta sitten #11592 : Omega
Kun itse keho vanhenee ja ryppyyntyy, ryppyyntyy implantti sen mukana. Jos se on osittain lihaksen alla, rypyt näkyvät vähemmän, mutta kyllä sitä poimuuntumista voi sitten taas olla rintojen sivuilla jne. Tosin turha sitä on etukäteen miettiä, voi olla että ei tule juurikaan/ollenkaan, tai sitten se näkyy vain kumartuessa tms. Voihan luomurinnoissakin olla pieniä "kauneusvirheitä". Pahin tilanne poimujen kanssa on, jos ne näkyvät rinnan yläosassa ja tämä voidaan laihoilla naisilla minimoida asettamalla implantti osittain alle.

Mutta painotan, että kirurgi tietää kyllä suositella parhaimman tavan. Jollekin hoikalle implantti lihaksen päälle voi olla todella hyvä ratkaisu. Joten Naiseksi: kannattaa kysellä vaan tarkkaan sitten kirurgilta, voihan olla että sinulle voidaan tehdä leikkaus siten aivan hyvin :)
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Naiseksi, Tammi14

Lisää
4 vuotta 7 kuukautta sitten #11961 : Santra9
Voi ei. Pitikö se muovinen kortti saada leikkauksen jälkeen sairaalassa? En ole saanut sellaista ollenkaan :blink: Laitan viestiä finestille...

Sivu luotiin ajassa: 0.491 sekuntia