× Yleinen keskustelu

Hei te joilla Nagorin implantit

Lisää
4 vuotta 9 kuukautta sitten #10630 : Nuppu
Pitääkö tuo vaaleanpunainen kortti (Prospecive clinical documentation record) lähettää tuonne UK:n osoitteeseen vai Nagorin maahantuojalle? Onko tuo kortin toimittaminen Nagorille takuun ehto? :)

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
4 vuotta 9 kuukautta sitten #10632 : Omega
Ota yhteyttä maahantuojaan, ovat todella avuliaita. Mielestäni implanttitakuut toimivat heidän kauttaan (mikäli siis tällaisesta on kyse). Vai miksi kyselet? Itse olen käsittänyt, että kortti pidetään itsellä ja mikäli ongelmia tulee, se lähetetään maahantuojalle... Mutta enpä ole varma.

Lisää
4 vuotta 9 kuukautta sitten #10633 : Nuppu
Soitin maahantuojalle ja sieltä sanottiin että vpun kortti lähetetään sinne ja muovinen kortti pidetään itsellä. Maahantuoja lähettää sitten vpun kortin nagorille. Oon ymmärtänyt niin, että vpun kortti lähetettäisiin leikkauksen jälkeen joka tapauksessa niin sinne rekisteröityy tieto asiakkuudesta.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Omega, jade

Lisää
4 vuotta 9 kuukautta sitten #10635 : Tsirpula
Häh, ai se pinkki lappu pitää lähettää takasi nagorille et tietävät et sulle on asennettu sellaset? Onko se välttämätöntä tyyliin kapseloitumistakuun kannalta vai? Mulle ei sanottu mitään.

Lisää
4 vuotta 9 kuukautta sitten #10636 : Omega
Tämäpä oli hyödyllinen tieto! Kiitos Nuppu. :)

Lähetänkin kortin pikimmiten. Tästä ei tosiaan informoitu, tai ainakaan en muista.

Lisää
4 vuotta 9 kuukautta sitten #10638 : Maj
www.nagor.fi/#!gca-comfort-guaratee-takuu/cwhs

Kopioin seuraavan Nagorin sivulta:

GCA Comfort Guarantee-potilastakuuohjelma astui voimaan 1.1.2009. Takuuseen sisältyy useita ainutlaatuisia etuja:

Suoritettu toimenpide kirjataan automaattisesti rekisteriin valmistajan toimesta, jolloin implantit on tarvittaessa helppo jäljittää ja tarkistaa.
Asennetuilla implanteilla on elinikäinen vaihtotakuu rikkoutumisen/vaurioitumisen varalle.
Nagor myöntää ainoana implanttivalmistajana implanteilleen myös elinikäisen kapseloitumistakuun. Takuu koskee Baker grade III- ja IV-asteen kapseloitumista.
Implanttien rikkoontumisen/kapseloitumisen yhteydessä potilas saa vaurioituneen implantin tilalle kaksi implanttia.
Implantin vaihdon yhteydessä potilaalla on oikeus vaihtaa implantin kokoa veloituksetta.

Lisää
4 vuotta 9 kuukautta sitten #10641 : Nuppu
No oon nyt vähän hämmentynyt että pitääkö se lähettää vai ei :ohmy: kun ei mullekkaan oo fin-estiltä sanottu, että se pitäisi lähettää, mutta aloin ajatella niin kun katselin itse kotona niitä takuupapereita ja siinä pitkissä kortissa luki, jotain että Lähetätkö tämän johonkin kiitos :blush:

Lisää
4 vuotta 9 kuukautta sitten #10642 : Omega
Jos kerran maahantuoja sanoi, että kortti pitää lähettää, niin ehkä tämä olisi varmin tapa varmistaa takuu itselleen? Otanpa itsekin yhteyttä.

Lisää
4 vuotta 9 kuukautta sitten #10643 : Nuppu
Omega, kerro sitten mitä sieltä sanottiin, ettei kukaan joudu nyt väärään luuloon jos mä oon jotenkin käsittänyt väärin :)

Lisää
4 vuotta 9 kuukautta sitten #10644 : Maj
Olin yhteydessä Nagorin maahantuojaan takuuasioissa ja sain varsin kattavan vastauksen.

1. Nagorin takuu tulee automaattisesti jokaiselle potilaalle, jolle asennetaan Nagorin implantit. Vaalenpunaisen kortin voi halutessa lähettää maahantuojalle joka toimittaa sen eteenpäin Nagorin valmistajalle. Tämä on kuitenkin potilaan kohdalta vapaaehtoista eikä ole edellytys takuulle.

2. Muovinen kortti jossa on implanttien sarjanumerot kannattaa yrittää säilyttää. Mikäli ko. kortti kuitenkin häviää ei sekään ole maailman loppu. Maahantuoja sanoi, että elinikäinen takuu on edelleen voimassa, sillä potilaalle laitetut implantit voidaan helposti jäljittää Nagorin ylläpitämästä rekisteristä.

3. Implanttirekisteri on valmistajan oma rekisteri, jossa se pitää kirjaa kaikista myymistään implanteista, jolloin heidän on helppo seurata implanttejaan ja voivat omasta implanttirekisteristään sarjanumeron perusteella tarkistaa, kenelle implantit on myyty. Implantin takuu saadaan siis tarkastettua myös tämän implanttirekisterin kautta.

4. Lisäksi juuri tämä Nagorin ylläpitämä rekisteri mahdollistaa sen, että mahdollinen korjausleikkaus ei ole paikkasidonnainen. Potilas voi siis implantin rikkoutuessa mennä suorittamaan korjausleikkauksen toisen toimijan luokse tai vaikka ulkomaille, sillä potilaalle asennettu implantti on jäljitettävissä Nagorin ylläpitämästä rekisteristä. Nagorin implanteilleen tarjoama takuu saadaan näin helposti tarkistettua/varmistettua vaikka takuukortti olisikin hävinnyt.

Sori tönkkö teksti, kirjoitin samalla kun puhuin puhelimessa :)
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Janeiro, Nuppu, esper, maardis5

Lisää
4 vuotta 9 kuukautta sitten #10647 : Omega
Kiitos Maj, säästit minut juuri vaivalta. Olin juuri aikeissa soittaa maahantuojalle. Fin-Estilla sanoivat samaa, että asiakkaat rekisteröityvät automaattisesti Nagorin implanttirekisteriin kun heille Nagorit laitetaan. Kortin kähettäminen ei ole välttämätöntä.

Lisää
4 vuotta 9 kuukautta sitten #10648 : Nuppu
Anteeksi kun aiheutin sekaannusta :silly: :lol:

Lisää
4 vuotta 9 kuukautta sitten #10650 : Omega
Nuppu, et suinkaan! Hyvä vaan että asia tuli puheeksi ja saatiin selville miten pitää toimia.

Lisää
4 vuotta 9 kuukautta sitten #10652 : MA
Juu. Kiitokset kaikille minunkin puolesta! :)
hyvä kun tuli tämäkin selväksi. ;) täällä kyllä selviää asia kun asia. :P

12/13 juri kullamaa. 360cc nagor impelo. Osittain lihaksen alla. Liivit 70E
4/15 finest juri. 460cc impelo. Osittain alla.
160/53

• jade
  • jade hahmo
  • Poissa
  • Senior Boarder
  • Senior Boarder
  • Nagor Impleo,HP,330cc,dual-plane,1/2014
Lisää
4 vuotta 9 kuukautta sitten #10747 : jade
Eli onko tämä se paikka mihin tuon vaaleanpunaisen kortin voi lähettää:
MT Estetic OÜ

Seebi 24-31
11314 Tallinn
Estonia

..Osoite otettu Nagorin sivuilta. Vai pitääkö lähettää suoraan Britteihin?

Lisää
4 vuotta 9 kuukautta sitten #10749 : Naiseksi
Tyhmä kysymys, mutta kysynpä kuitenkin.. Eli, jos jotain sattuis tuleen, että Nagorin takuu pitäis "käyttää", niin pitääkö kuitenkin käydä pelkästään sellasella klinikalla, jolla on Nagorit käytössä? Vai suostuuko kirurgit laittaan myös eri merkkisiä, kun niiden klinikka yleensä?

I hope!
I want!
I need!

Lisää
4 vuotta 9 kuukautta sitten #10750 : Maj

jade kirjoitti: Eli onko tämä se paikka mihin tuon vaaleanpunaisen kortin voi lähettää:
MT Estetic OÜ

Seebi 24-31
11314 Tallinn
Estonia

..Osoite otettu Nagorin sivuilta. Vai pitääkö lähettää suoraan Britteihin?

Lainaan itseäni: "Vaalenpunaisen kortin voi halutessa lähettää maahantuojalle joka toimittaa sen eteenpäin Nagorin valmistajalle"

Lisää
4 vuotta 9 kuukautta sitten #10755 : Omega

Naiseksi kirjoitti: Tyhmä kysymys, mutta kysynpä kuitenkin.. Eli, jos jotain sattuis tuleen, että Nagorin takuu pitäis "käyttää", niin pitääkö kuitenkin käydä pelkästään sellasella klinikalla, jolla on Nagorit käytössä? Vai suostuuko kirurgit laittaan myös eri merkkisiä, kun niiden klinikka yleensä?

Itseasiassa erittäin hyvä kysymys, jota itsekin olen miettinyt. Omassa pienessä päässäni olen tullut tulokseen, että uskon löytäväni kirurgin, joka siihen suostuu. Tuskin kukaan kieltäytyy rahasta, siis tässä tapauksessa leikkauspalkkiosta kuitenkaan. Nämä kustannuksethan kuitenkin joutuu maksamaan. J joutuvathan he itsekin implantit ostamaan. Ja uskon, että Nagorin maineen vuoksi niitä käyttäviä kirurgeja tulee olemaan enemmän myös jatkossa.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Naiseksi

Lisää
4 vuotta 9 kuukautta sitten #10783 : Naiseksi
Noin mä oon sen kans järkeilly, mut silti mietityttää. Uskon Nagoreiden suosion lisääntyvän myös Suomessa, niin asiakkaiden kuin kirurgien keskuudessa. Eli varmaan muutamassa vuodessa ne tulee oleen lähes joka klinikalla käytössä. En ihmettelis yhtään, vaikka suosio menis jopa Mentoreiden yli. Onkohan kirurgeilla joku sopimus maahantuojien kaa, mitä edellytetään implanttien tilaamista varten? Jos esim kapseloituu ennen, ku useempi laittaa niitä täällä pohjolassa.. Ettei mikään sopimuksen puuttuminen olis este klinikan valinnalle. Vaikka toisaalta, uskoisin kyllä suurimman osan haluavan sille, joka on laittanu edellisetkin, eli sillon tätä hypoteettista ongelmaa ei olis. Kaikkee sitä tuleekin mieleen :laugh:

I hope!
I want!
I need!

Lisää
4 vuotta 9 kuukautta sitten #10788 : Vanilla6
Hei. Olen ymmärtänyt, että Nagor on ilmeisesti pehmeimpiä implantteja mitä löytyy, ainakin pyöreissä. Onko Nagorin anatominen pehmeämpi kuin Natrellen tai Mentorin anatominen?

04/2014
Karhupuisto / kirurgi Siim Simmo

Sivu luotiin ajassa: 0.776 sekuntia