× Yleinen keskustelu

mustelmat leikkaushaavan vieressä

• jade
  • jade hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Senior Boarder
  • Senior Boarder
  • Nagor Impleo,HP,330cc,dual-plane,1/2014
Lisää
4 vuotta 10 kuukautta sitten #10586 : jade
Miten teille muille on tullut leikkaushaavan viereen mustelmia (=verenpurkaumia) ja kuinka pitkään meni että ne hävisivät? Kuinka isoja nämä mustelmat olivat?

Itselläni on molempien leikkaushaavojen reunalla mustelmaa, oikeassa vähemmän, vasemmassa vähän enemmän..isoa mustelmaa ei, mutta mietin kuitenkin että kuinkakohan pitkään ne siinä ovat..? Niin lähellä leikkaushaavaa ovat että mitään voiteita en vielä voi laittaa kun leikkauksesta on niin vähän aikaa (6päivää).

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
4 vuotta 10 kuukautta sitten - 4 vuotta 9 kuukautta sitten #10588 : Tammi14

Osa viestistä on piilotettu vierailta. Rekisteröidy ja kirjaudu nähdäksesi se.
Viimeksi muokattu: 4 vuotta 9 kuukautta sitten : Tammi14.

Lisää
4 vuotta 9 kuukautta sitten #10602 : Nuppu
Mulla on molemmissa rinnoista mustelmia. Leikkaushaavan reunoilla nimenomaan. Oikeassa rinnassa molemmilla puolilla haavaa on sormenpään kokoiset muistelmat ja vasemmassa on samanlainen mustelma vain toisella puolella. Leikkauksesta 3vrk

Lisää
4 vuotta 9 kuukautta sitten #10603 : R84
Mulla meni 2 kuukautta kun mustelmat lähti. Oli niin pahat ja tummankirjavat että kävin näyttämässä lähimmällä kirurgilla niitä.

• jade
  • jade hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Senior Boarder
  • Senior Boarder
  • Nagor Impleo,HP,330cc,dual-plane,1/2014
Lisää
4 vuotta 9 kuukautta sitten #10606 : jade
Juu, pistinkin jo varmuuden varalta kuvat haava-alueesta Fin-Est:lle ja Miriamin mukaan molemmat, niin haava kuin mustelmatkin, näyttävät hyviltä, ts. normaaleilta =)

Lisää
4 vuotta 9 kuukautta sitten #10626 : Nuppu
Hyvä, että kaikki on kunnossa. Muakaan ei noi omat mustelmat huoleta kun kerta sullekkin on sanottu että ne on ok :D Vaikka ei mua niin mustelmat ookkaan huolestuttanut, vaan enemmänkin se, että oikea rinta on niin paljon "huonompi" kun vasen. Oikean leikkaushaavaa särkee ja vasemmassa ei ole mitään tuntemuksia. Oikea on myös enenmmän turvonnut. Mutta mulla oli heti leikkauksen jälkeen oikea rinta turvonneempi, eli sen tila ei ole huonontunut vaan paraneminen on vain hitaampaa.

Mutta leikkauksesta on tosiaan vasta vajaa 4vrk, eli kivut on varmasti ihan normaalia :)

Lisää
4 vuotta 8 kuukautta sitten - 4 vuotta 8 kuukautta sitten #12429 : miikoo
Minä sain taas pienen sydärin itselleni aiheutettua, kun huomasin äskön suihkussa, että vasemman rinnan alle, leikkaushaavan viereen oli tullut pitkulainen mustelma. Vasen haava on kipuillut nyt viime päivinä enemmän, joten tottakai vedin johtopäätöksen, että siellä on joku vuoto.

Laitoin viestiä lääkärille, jonka mukaan kaikki on ok. Itse vaan ihmettelen, että mustelma tulee vasta nyt, kun leikkauksesta on aikaa 2vk.

Vai voisiko olla, että mustelma on ollut siellä jo aikansa olemassa, ja siksi kipuillutkin enemmän, ja nyt vasta tulee näkyväksi?

1. Mentor HP 375cc 2/2014 Helsinki Clinic
2. Nagor HR 460cc 12/2014 Helsinki Clinic

Suunnitteilla Motiva 800-1000cc

169cm/56kg
Viimeksi muokattu: 4 vuotta 8 kuukautta sitten : miikoo. Syy: kirjoitusvirhe

• Moona
  • Moona hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Nagor impleo, pyöreä HR 460g, lihaksen päällä.
Lisää
4 vuotta 8 kuukautta sitten #12437 : Moona
Mulle tuli kylkien puolelle ja varsinkin vasemman rinnan puolella oli tosi iso mustelma. Kipeitäkin olivat. Nyt 5vko leikkauksesta oikealla puolella ei ole mitään ja vasemmallakin vain pieni mustelma jäljellä. Mulla on muutenkin taipumusta saada tosi herkästi mustelmia ja ne paranee tosi hitaasti.

Leikattu 21.1.2014 Eestissä, Silimed 390cc, kirurgi Jaan Troost.
Kasvojen kohotus Mesolangoilla marras/joulukuu 2014, Estemekd.
Leikattu 2.3.2015 Eestissä, Nagor 460cc, kirurgi Siim Simmo
Pituus 166,5cm ja paino 56,5kg

Lisää
4 vuotta 8 kuukautta sitten #12445 : miikoo
Kiitos Moona. Mun silikonitukihenkilö :D

1. Mentor HP 375cc 2/2014 Helsinki Clinic
2. Nagor HR 460cc 12/2014 Helsinki Clinic

Suunnitteilla Motiva 800-1000cc

169cm/56kg
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Moona

Sivu luotiin ajassa: 0.564 sekuntia