× Yleinen keskustelu

Implanttien vaikutus elämään yleisesti

Lisää
7 kuukautta 3 viikkoa sitten #45891 : pulla
Lehtosalla on asennetta, mutta kaikki ei oo ihan noin mustavalkoista, kun kuvioissa on mies ja lapset. Toivottavasti löydätte asiaan molempia osapuolia tyydyttävän ratkaisun.

Motiva Ergonomix Full 550 2/2016,
Natrelle anat FF 375g 6/2015 ja 475g 9/2015
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: LiisaTu

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
7 kuukautta 3 viikkoa sitten #45893 : Morte
Hyvä keskustelunpätkä, tosiaan. Paljon tsemppiä LiisaTu:lle, ei ole helppoa tehdä päätöstä mikäli lähipiiri suhtautuu epäilevästi tai kriittisesti. Toivon, että tilanne johtaa lopulta hyvään lopputulokseen <3

Mulla on mennyt nyt vuosi ja 8kk omasta leikkauksesta, ja alun epäröinnistä huolimatta päädyin lopulta täysin oikeaan päätökseen eli leikkaukseen. Muistan, ettei oma poikaystävä varsinaisesti hihkunut ilosta aluksi, vaikka omat rinnat todella pienet olivatkin. Myös muu lähipiiri parasta ystävää lukuunottamatta olivat epäileväisiä. Nyt kuitenkin kaikki jotka asiasta tietävät ovat onnellisia puolestani.

Oma kehonkuvani on täydellistynyt, ja vaikka lisäkilojakin on tullut, olen onnellisempi kropassani kuin koskaan aikaisemmin. Kävin jopa työkavereideni kanssa saunassa, täysin arpia tai mitään häpeilemättä! Uskon, että monet tajuavat leikkaukseni, sillä tämänkokoiset rinnat luomuna varmasti voisivat "roikkua" alempana, mutta enpä moista hätkähdä, vaikka joku kulmiaan kohottelisikin. Rakastan näitä rintoja <3 Myös seksielämä on itsevarmuuteni myötä parantunut, eikä poikaystäväni malta olla kaksosista erossa ;)

Toivon, että ihmiset jotka tuskailevat muiden reaktioita tai muita lähtökohtia lopulta päätyisivät siihen ratkaisuun, joka on itselle paras ja mieluisin. Oma kroppa on oma kroppa <3

Fin-Est 27.04.2016 Siim Simmo
Nagor Impleo HR 300cc lihaskalvon alle
lähtökohta 70A
159cm/50kg

Lisää
7 kuukautta 6 päivää sitten #46121 : dream
Voi onpa kurjaa LiisaTu :( Mä ajattelen ehkä niin, ettei sitä kukaan voi mun puolesta tietää miten paljon oon surrut ja hävennyt mun pieniä tissejä, enkä koskaan kokenut mitään iloa niistä. Minä itse oon myös se joka silikonien kanssa elää ja nyt huikeen viikon kokemuksella oon ollut pelköstään ihan epäuskoisen onnellinen että mulla on rinnat. Jatkossa asia todennäköisesti arkipäiväistyy enkä esim peilaile itseäni näin paljon :D Toki ihmiset kokee eri tavalla mutta mun mielestä tässä asiassa saat kuunnella ensisijaisesti vain itseäsi. Tuntuu että silikoneilla on muutenkin ihan turhan dramaattinen maine, minkä takia monella ensimmäinen ajatus on torjuva "et sä mitään silareita tarvi" mitä itsekin oon kuullut paljon, mutta kuka ulkopuolinen mulle voi kertoa mitä mä tarvin tai aidosti haluan. No anyway, harmi ettet oo saanut tukea asiaan ja jotenkin tuntu vaan surulliselta mut kaikkea hyvää sulle ja toivottavasti asia ratkeaa! :)

Mentor 425 hp lihaksen alle 12/2017
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Susanne

Lisää
7 kuukautta 6 päivää sitten #46122 : Catya
Samaa mieltä että jokaisen keho on oma keho eikä kukaan muu voi määrätä mitä teet sille tai minkä kokonen oot ym, että olet onnellinen. Mun on kans turha selittää kellekkään että en ollu tyytyväinen jo oleviin implantteihin ym koska kaikki toteaa "hyvät ne on, eikä ees liian pienet". Noh, kukaan ei oo nähny mua alasti, ja käytin silti push up liivejä, mikä feikkaa aika paljon. Mutta fakta on se, että jos silarit ottaa, se ei tuu jäämään viimeiseksi leikkaukseksi koska ne ei kestä lopun elämää hyvänä. Painovoima, liikkuminen, kapseli ym..
mulle se on tietoinen päätös ja elän sen kanssa että tää on "loppuelämän projekti", ja silti tyytyväinen ja paras päätös kroppani suhteen, enkä kadu pätkääkään! :)

Rintojen suurennus:
4/2018 Nagor HR 520cc, Lihaksen päälle
12/2017 Nagor 460cc, lihaksen alle
4/2014 Nagor Impleo 330cc, lihaksen alle

158cm/56kg/Alkutilanne 75b

• Liina
  • Liina hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Motiva 510 Dual Plane, 2018 (toinen kierros)
Lisää
7 kuukautta 4 päivää sitten #46148 : Liina
Liisa, voit vastata miehelle, että hyvin pärjäät pienten lansten kanssa, koska onhan mies auttamassa :D Eikö ne nyt kuitenki ole sen lapset myös?

Ehkä sun pitäis mieheltä kysyä, että mikä sitä hiertää. Voi olla, että sitä pelottaa. Yleensä ihmisen reaktio kaikkeen tuntemattomaan muutokseen on "hyökkäys on paras puolustus". Mieskään ei välttämättä edes tiedä, miksi reagoi niinkuin reagoi. Eikä miehenä voi tietysti ymmärtää, miltä naisesta rinnattomuus voi tuntua. Sille sä oot jo täydellinen.
Aika monella tällä foorumilla on tässä vuosien saatossa ollu samaa ongelmaa ja lähes aina syynä on pelko/jännitys. Miltä ne rinnat sit tuntuu? Entä jos leikkauksessa tulee joku vakavampi komplikaatio? Mitä jos vaimo/tyttis onkin mun kanssa vaan, koska sillä on pienet rinnat? Pelätään aika usein myös, että jos se kumppani ottaa ne silarit, niin leikkuupöydältä palautuukin sen oman rakkaan sijasta pikku-Tuksu, koska se yleisin kosketus silikonirintoihin on just nää meidän ah-niin-ihanat B-julkkikset, jotka tyrkyttää itteään esille keinolla millä hyvänsä.

28.6. 2018 Nord Esthetic, Liettua, Motivan 510 osittain lihaksen alle.
24.9. 2015? Proforma clinic, Örjan Gribbe, Mentor High Profile 425cc lihaksen alle.
Lähtökohta nuupahtanut imetetty pieni B 160cm/59kg

Lisää
7 kuukautta 4 päivää sitten #46150 : LiisaTu
Kiitos kaikille kommenteista, samoja asioita olen miettiny kuin tekin ;)

Liina: Juu ovat myös mieheni lapsia ja hän osallistuukin hoitoon todella kiitettävästi, ei mitenkään voi moittia.

Nyt kun isäntä on saanut uutista sulatella niin ei ole enää kritiikkiä kuulunut, ihan asiallisesti ollaan keskusteltu käytännön järjestelyistä ja onpa tainnut rueta jo hieman kiinnostamaan että mitä tämä projekti tuo tullessaan :whistle:

Viimeksi kun tähän viestiketjuun kirjoitin oli kyllä sellainen ahdistus päällä että en ikinä ole sellaista kokenut. Onneksi olen päässyt sinuiksi itseni kanssa ja ajatuksissa eteenpäin - edelleen pelonsekaiset fiilikset kun toimenpiteeseen on alle viikko, mutta ahdistus vaihtunut uteliaisuuteen, innostukseen, odottavaan olotilaan...

Motiva Ergonomix Demi 300cc
Osittain lihaksen alle 12/2017/ Siim Simmo
Lähtö 160cm/55kg - 75A/AA kahdesti imetetyt

• Liina
  • Liina hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Motiva 510 Dual Plane, 2018 (toinen kierros)
Lisää
7 kuukautta 4 päivää sitten #46153 : Liina
Hyvä kun helpottanu!!

Tosiaan aika usein se eka komentti ihmisillä on negatiivinen. Mä en kertonu muille, kun mun äidille ja eihän se nyt innosta puhkunu :D Ei se ny varsin mitään huonoakaan sanonu, mutta tunnen äiteeni ja tiiän, ettei asia ollu sille helppo sulateltava.

Meilläkin meni niin, että mies oli se, joka eka ehdotti implantteja ja ite oli vähän nihkeä ajatuksen kanssa. Sitten kun sitä siinä sulattelin ja totesin, että no mikä jottei, niin mies rupes himmailemaan ajatuksen kanssa! Rupes ettimään kaikenmaailman komplikaatioita. Mutta onneks se meni tosi nopeasti ohi ja oli kyllä tukena koko projektin ajan.

Mut voisin kuvitella, että mun reaktio olis hyvin samanlainen, jos joku mun läheinen lähtis tekemään esim. perustavasti naamaa muuttamaa leikkausta! Koska en yhtään osaa samaistua ja mun mielestä mun läheisillä kaikilla on varsin hyvät naamat :D

28.6. 2018 Nord Esthetic, Liettua, Motivan 510 osittain lihaksen alle.
24.9. 2015? Proforma clinic, Örjan Gribbe, Mentor High Profile 425cc lihaksen alle.
Lähtökohta nuupahtanut imetetty pieni B 160cm/59kg

Sivu luotiin ajassa: 0.500 sekuntia