× Yleinen keskustelu

Implanttien vaikutus elämään yleisesti

Lisää
3 vuotta 10 kuukautta sitten #12106 : Janeiro
Olen onnellinen puolestasi lintunen :) itselläni sentään on on ollut joskus rinnatkin, jotka urheiluharrastuksen myötä kuihtuivat pois ja tilalle jäi tyhjät pussit... Epäreilau, että kun pääsin liikakiloista niin pääsin samalla myös rinnoista.. En voinut nuorempana ymmärtää leikkausta harkitsevia, mutta kun se tuli omalle kohdalle niin nyt ymmärrän täysin...

OLin itsevarma jo ennen leikkausta, nyt ehkä enemmän ja odotan myös kesää ja sitä, että voi ostaa milllaisen mekon vaan ilman, että tarvii miettiä millaiset liivit ja toppaukset tonne saa sopimaan alle :) Ja bikinishoppailua ootan myös niiin innolla :)

Mulla myös mies oli alkuun vastaan, mutta nykyään muuttunut täysin tissimieheksi ;) ...Entiset rinnat ei kauheesti häneltä huomiota saaneet......

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

• Moona
  • Moona hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Nagor impleo, pyöreä HR 460g, lihaksen päällä.
Lisää
3 vuotta 10 kuukautta sitten #12107 : Moona

Janeiro kirjoitti: Olen onnellinen puolestasi lintunen :) itselläni sentään on on ollut joskus rinnatkin, jotka urheiluharrastuksen myötä kuihtuivat pois ja tilalle jäi tyhjät pussit... Epäreilau, että kun pääsin liikakiloista niin pääsin samalla myös rinnoista.. En voinut nuorempana ymmärtää leikkausta harkitsevia, mutta kun se tuli omalle kohdalle niin nyt ymmärrän täysin...

OLin itsevarma jo ennen leikkausta, nyt ehkä enemmän ja odotan myös kesää ja sitä, että voi ostaa milllaisen mekon vaan ilman, että tarvii miettiä millaiset liivit ja toppaukset tonne saa sopimaan alle :) Ja bikinishoppailua ootan myös niiin innolla :)

Mulla myös mies oli alkuun vastaan, mutta nykyään muuttunut täysin tissimieheksi ;) ...Entiset rinnat ei kauheesti häneltä huomiota saaneet......

Mun mies hyväksyi kyllä heti tämän tissioperaation, kun siitä ilmoitin, mutta kertoi tykkäävänsä kyllä silloisistakin "tisuista", ne ei ole hänelle merkinnyt niin paljoa, on kai ollut enemmän ns. peppmies. Nyt kyllä monesti sanonut tykkäävänsä näkemästään kovasti ja hassua, miten välillä yhä hän 5-kymppinen mies menee vähän noloksi, jos tulee huoneeseen kesken mun ilmakylpyjen :P
viimeksi sanoi, ettei tiedä mihin silmänsä laittaisi, vaikka mun mielestä tuo aika hyvin tuntui tietävän :silly:
Mulle tullut kyllä tosi itsevarma olo ja se tunne, kun eilen pidin tavallisia liivejä, ilman, että joutui kiristämään niitä niin tiukalle, että soi oli mahtava. Kertaakaan ,en joutunut korjailemaan niitä liivejä oikeaan asentoon, kun entisilä vähän väliä ne kiertyi sivulle yms.

Leikattu 21.1.2014 Eestissä, Silimed 390cc, kirurgi Jaan Troost.
Kasvojen kohotus Mesolangoilla marras/joulukuu 2014, Estemekd.
Leikattu 2.3.2015 Eestissä, Nagor 460cc, kirurgi Siim Simmo
Pituus 166,5cm ja paino 56,5kg

Lisää
3 vuotta 10 kuukautta sitten #12113 : Lintunen
Yllättävää kyllä miten paljon tämäkin asia tosiaan mun elämään vaikutti. Fyysinen muutos toimii mulla siis tavallaan ratkaisuna ihan oman päänsisäisiin ongelmiin. Paljon helpompaa kuin hokea vuosikausia "hyväksy itsesi" tai käyttää terapiavaihtoehtoa. Hyvä näin.

Oma nykyinen mies tykkää, sanoo toki että olis tykänny ennenkin kun ei ne tissit naisessa tärkeintä ole, mutta onhan se kivaa kun ne nyt löytyy :D

Leikkaus 03/2013
Natrelle inspira pyöreä 365cc FF/korkea profiili
osittain lihaksen alla

Toinen leikkaus 03/2014
Natrelle inspira pyöreä 520cc FF/korkea profiili
osittain ihaksen alla

Helsinki Clinic

Lisää
3 vuotta 10 kuukautta sitten #12160 : 300 cc

lintunen kirjoitti: Vaikutukset olivat positiiviset.
Itselläni oma rinnattomuuteni (olin täysin "lauta" ennen leikkauksta) vaikutti itsetuntooni rankasti. Ongelmat ovat lähtöisin jo teini-iästä, jolloin yllättäen huomasin että muille nuorille tytöille kasvoi rinnat - vaan ei minulle. Tietenkin minulle myös hudeltiin asiasta koulun käytävillä yläasteaikoina :D Ensimmäistä kertaa eksyin katselemaan operaation hintoja internetin ihmeelliseen maailmaan jo 15-vuotiaana. Ajatus kuitenkin jäi hautumaan täysi-ikäisyyden saavutettuanikin, sillä onhan leikkauksessa riskinsä ja nuorena henkilönä leikkaukseen menevänä ostan jokatapauksessa itseni lähes väistämättä leikkauskierteeseen (eivät ne implantit ikuisia ole). Tottakai kaikki silikonirintaiset ovat myös pinnallisia sekä tyhmiä bimboja, ja julkisuustyrkkyjä kuten kaikki tällä sivutolla tiedämme ;) Pelkäsin siis suunnattomasti muiden ihmisten reaktioita mikäli tällaiseen silpomiseen ihan vain estetiikan tähden lähtisin. Lopulta ajan kanssa, ja pitkän parisuhteen päättyessä asiasta tuli ajankohtainen. En pystynyt vaihtamaan vaatteita naisten pukuhuoneessa, en pystynyt käymään uimahallissa, enkä myöskään pystynyt käyttämään rintaliivejä (kyllä, sellasia bombshell -mallisiakaan) tai bikineitä ilman silikonisia "kanafilemäisiä" irtotoppauksia tuntematta häpeää omasta vartalostani. Urheilurintaliivejä en luonnollisesti olisi voinut kuvitellakkaan käyttäväni liikuntaharratuksestani huolimatta. Viimeinen sinetti päätökselle lähteä leikattavaksi olikin sitten tuo ero. En nimittäin koskaan pystynyt olemaan rintamustilanteeni vuoksi luonnollisesti vastakkaisen sukupuolen kanssa, ja asia todellakin nousi ihan uudella tapaa pinnalle kun tämä neiti lähti takaisin sinkkumarkkinoille. Leikkaus oli siis ennen eroakin jo suunnitteluasteella, mutta suunnitelmat vauhdittuivat sen myötä.

Kaikkeen tähän on leikkaus vaikuttanut. Tunnen itseni naiseksi ihan toisella tapaa kuin ennen. Vaihdan vaatteet siellä kuntosalin pukkarissa, käyn jopa suihkussa samalla reissulla. Voin mennä uimahalliin. Silikoniset irtotoppaukset eivät enää hierrä rinnanalusiani rakkuloille bombshell-liivien alla :D Ostan bikinit sillä perusteella mistä pidän, enkä sen perusteella mihin saan ängettyä ne toppaukseni niin ettei kukaan vaan huomaa. Ikuinen peittely ja piilottelu on päättynyt. Olen jopa saanut alulle uuden suhteen - ja ensimmäistä kertaa ilman kuukausien ajan kestäviä outoja tekosyitä miksi paitaa ei voi ottaa pois päältä. Ja tärkein: silikonit eivät tehneet minusta bimboa :D

Negatiivinen vaikutus kohdallani on ollut ainoastaan se, etten enää voi nukkua vatsallani. Se kun oli niin mukavaa. Kaikki hyvä kuitenkin peittoaa vatsallaan nukkumisen sata nolla ja näin ollen leikkaus oli minun kohdallani erittäin hyvä päätös.

Pakko kysyä kun huomasin nuo sinun tiedot tuossa alla. Miksi vaihdat suurempiin? Paljonko maksaa? Mikä on tuleva implantti koko ja malli? Kiinnostaa kun itse tekisi mieli mnyös vaihtaa.

Lisää
3 vuotta 10 kuukautta sitten #12162 : Irene
Te muut jotka ootte kirjoittanut että mies on alkanut huomioida rintoja enemmän leikkauksen jälkeen... Niin meillä ei. On se niitä käsitellyt mm. seksin yhteydessä aina, mutta tässä ei ole muutosta suhteessa leikkaukseen. Eihän se miksikään ole muuttunut miltä rintojen käsittely tuntuu, eihän ne implantit tuntoa tuo ;) Itse en lasten jälkeen kauheasti innostunut niiden hipelöinnistä kun olivat muuttuneet sellaisiksi teepusseiksi, ja yllättäen tämä asia ei omaltakaan kohdalta muuttunut koska nyt taas häiritsee se että varsinkin selällään ollessa ne kyllä tuntee silikoneiksi sekä tuntumasta että asennosta (pystyasennossa tuntuu ja näyttää paljon luonnollisemmalta). Eli olen ihan tyytyväinen tilanteeseen.

Peppumieshän toi onkin, kyllä se on se takamus josta se innostuu. Aina ollut. Tohon mun leikkaukseen se suhtautui suunnilleen niin että sen mielestä ei maksaisi vaivaa, mutta kun asia mua kiusaa niin go for it. Mutta on leikillään sanonutkin että jos pepulleni päättäisin jotain tehdä niin se vain sen kuolleen ruumiin yli ;)

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60

Lisää
3 vuotta 10 kuukautta sitten #12173 : Lintunen
Hei 300cc
Vaihdan suurempiin, koska alunperinkin halusin hieman povekkaamman vaikutelman. Koko tuli siis valittua väärin (näillä lähtökohdilla en kyllä olisi saanutkaan kokoa joka nyt laitetaan, siis lihaksen alle ainakaan). Vertasin liikaa itseäni minua n. 15 senttiä lyhyempiin ystäviini joilla oli implantit ja pelkäsin että tulee liian isot koska n. 3,5dl näytti muutamilla heistä siltä, miltä olisin halunnut itse näyttää. Minähän siis olen likipitäen 180 senttinen nainen, jos se yhtään selventää :)

Tuleva koko on joko 485cc tai 520cc. Toivon että isompi mahtuu. Natrellella nämä kaksi ovat siis vierekkäiset koot, eikä välikokoja siis ole. Implantin vaihdot tapauskohtaisia olettaisin, riippuu varmasti poistetaanko kapselia vai ei ja vaihdetaanko sijoitustapaa. Itsellä sijoitustapa tulee olemaan sama.

Leikkaus 03/2013
osittain lihaksen alla

Toinen leikkaus 03/2014
osittain ihaksen alla

Helsinki Clinic
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: 300 cc

Lisää
3 vuotta 10 kuukautta sitten #12174 : Lintunen
Ja siis tapauskohtaisuudella tarkoitan hinnoittelua :D Saman mallinen ja merkkinen on siis uusikin implantti.

Leikkaus 03/2013
osittain lihaksen alla

Toinen leikkaus 03/2014
osittain ihaksen alla

Helsinki Clinic

Lisää
3 vuotta 10 kuukautta sitten #12175 : BiuBau
Olen sua 13 cm lyhyempi, itse ajattelin jotain 4 desin luokkaa. Uskon kanssa että pituus syö kokoa, mutta tuo 5 dl taitaa olla vähän liikaa mulle. Luulisin, 2, 5 desiä ainankin oli aivan liian vähän. Kun ei vaan toista kertaa tulisi valittua liian pientä kokoa. :(

Lähtökohta a
Natrelle anatominen 2, 45( 2009)
Mentor hp pyöreä 4, 25 (2014)

Lisää
3 vuotta 10 kuukautta sitten #12176 : Lintunen
Mulle sanottiin että suurennettaessa n. 1,5dl kokoa lisää on se normi. Juurikaan vähempi ei kannata. Mulla ero tuon nykyisen 3,65 ja sen pienemmän mahdollisen tulevan, eli 4,85 välillä on 1,2dl, eli hieman vähemmän. Kuitenkin se "vähemmän" on kahden ruokalusikallisen verran. Uskon siis että saattaisin tyytyä ehkä siihenkin jos en muuta saa :D 5,2dl kumminkin houkuttaa sillä en halua uudestaan kokea olevani liian pieni ja uskoisin olevani tyytyväisempi.

Leikkaus 03/2013
osittain lihaksen alla

Toinen leikkaus 03/2014
osittain ihaksen alla

Helsinki Clinic

Lisää
3 vuotta 10 kuukautta sitten #12178 : BiuBau
Miten konsultaatiossa mitattiin kokoa, jos sulla on jo täytettä entuudestaan? Lisättiinkö liiveihin vaan se 1, 5dl? Joo, tiedän mikä fiilis, kun vähän ärsyttää että on liian pienet, tosin itse halusin sillon luonnolliset ja olin pitkään tyytyväinen. Se oli ehkä oikea ratkaisu silloin B)

Lähtökohta a
Natrelle anatominen 2, 45( 2009)
Mentor hp pyöreä 4, 25 (2014)

Lisää
3 vuotta 10 kuukautta sitten #12179 : Lintunen
Ei lisätty liiveihin eikä muutenkaan samalla tapaa mittailtu kuin alkuperäisen leikkauksen yhteydessä. Se oli itseasiassa aika mututuntumalta. Eikä enempää lisää mahtuisikaan. Sekin siis vaikuttaa. Jokin vajaa 6dl tuskin olisi makuuni vielä liian iso, jos nyt olisi fyysisistä rajoitteista mahdollista joustaa, mutta yli 6dl olisi jo liikaa. En halua olla "top heavy" kuitenkaan. Näillä nykyisillä näyttää pieneltä C -kupilta (todellisuudessahan kokoni on 65E-G vähän riippuen liiveistä, pieni ympärysmitta niin ei oikeasti pidä ajatella kupin olevan valtava), ja haluaisin vaikutelman olevan D, jopa DD.

Leikkaus 03/2013
osittain lihaksen alla

Toinen leikkaus 03/2014
osittain ihaksen alla

Helsinki Clinic

Lisää
3 vuotta 10 kuukautta sitten #12180 : 300 cc
Kiitos vastauksista lintunen. Voi kun nämä on vaikeita asioita. Minulla siis vain 300 cc ja olisin halunnut rintojen näyttävän suurilta, mitä eivät nyt todellakaan ole. 450 cc ehdotti Hukki. Mietin nyt vain sitä, että riittääkö tuo 150 cc muuttamaan nämä suuriksi... Kolmanteen leikkaukseen en kuitenkaan ole valmis.

Lisää
3 vuotta 10 kuukautta sitten #12183 : Lintunen
Jos tuolta tuntuu kysy Hukilta, ja muutamalta muultakin, kuinka paljon voit saada ihan maksimissaan. Oman kehon mukaan on mentävä kuitenkin. Nää kokoasiat on todella henkilökohtaisia juttuja että varmasti mietityttää. Tiedän tyttöjä joilla 300cc on ollut lopputuloksena ison näköinen, toisilla taas 700cc on näyttää vielä sopusuhtaiselta. Minulla pituus, olematon lähtökohta, ja ei ihan kapeimmasta päästä oleva rintalasta sekä hartiat syövät kokoa vaikka muuten olen sirorakenteinen.

Leikkaus 03/2013
osittain lihaksen alla

Toinen leikkaus 03/2014
osittain ihaksen alla

Helsinki Clinic

• bambi
  • bambi hahmo
  • Poissa
  • Expert Boarder
  • Expert Boarder
  • Abdominoplastia ja 420 Nagorit 20.10.14
Lisää
3 vuotta 10 kuukautta sitten #12426 : bambi
Biubau: itehän olen 160/58 ja aijon laittaa 500cc mikäli kullanmaa katsoo että sopii. Konsultaatiossa otettujen kuvien perusteella arvio et maksimissaan 420.

Lisää
3 vuotta 10 kuukautta sitten #12439 : Irene
Eiköhän se ole fiksuinta kun sanot Hukille suoraan mitä haet, ja mitä pelkäät että koko ei vieläkään riittäisi. Yksi hyvä keino on näyttää kuvaa tuloksesta johon pyrit. Jos kirurgi on hyvä, osaa kyllä valita parhaan implantin.

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60

Lisää
3 vuotta 10 kuukautta sitten #12864 : leonie
Itse olen kärsinyt latteasta etumuksestani koko ikäni. Odotin murrosiässä rintojen kasvua, eikä ne koskaan kasvaneet. Viimeisen silauksen rumaan etumukseeni teki imetykset, kaikki viimeinenkin rasvakudos lähti minun rinnasta. Jäljelle jäi vain nännit.
Mies aluksi vastusti toimenpidettä, piti sitä turhana ja vaarallisena. Kuitenkin suopui ajatukseen, kun näki että olen tosissani. Korosti, että hän hyväksyy ja rakastaa minua myös rinnattomana.
Olen aika pitkä, ja hoikka ( 172 cm ja leikkauksen aikana 53 kg, nyt 57 kg).
Kävin toimenpiteessä kesäkuussa 2013 Helsinki Clinicillä, minulle laitettiin anatomiset 290 cc Natrellet.
Lopputulos on aivan täydellinen, rinnat on juuri sellaiset kuin olen aina halunnut.Todella luonnollisen näköiset. Kuppi on jotain b:n ja C:n väliltä. Mies on tyytyväinen, ja minä olen aivan älyttömän tyytyväinen. Itsetunto on noussut noin 200%. Koen olevani nyt tasapainoisen mallinen, naisellinen nainen.
Olen tyytyväinen päätökseeni laitattaa silikonit.

• sinttii
  • sinttii hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • 13.7.15 laitettu 830cc lihaksen päälle
Lisää
3 vuotta 10 kuukautta sitten #12870 : sinttii
Sama juttu kun sulla.. isompaa pyydän,katsotaan mitä saan :)

Virossa 2014 laitettu 420cc nagor impleo lihaksen päälle. 2015 Laitettu liettuassa polytech extra high profile 830cc.
2016 laaja rasvaimu liettua.
Tulossa 1200cc Implantit 2017 kesä/syksy

• sinttii
  • sinttii hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • 13.7.15 laitettu 830cc lihaksen päälle
Lisää
3 vuotta 10 kuukautta sitten #12881 : sinttii
Kommenttini oli siis osoitettu bambille :D

Virossa 2014 laitettu 420cc nagor impleo lihaksen päälle. 2015 Laitettu liettuassa polytech extra high profile 830cc.
2016 laaja rasvaimu liettua.
Tulossa 1200cc Implantit 2017 kesä/syksy

Lisää
2 kuukautta 20 tuntia sitten #45875 : LiisaTu
Ompas ihan älyttömän hyvä keskustelunpätkä :cheer:

Itse en ole vielä toimenpiteessä käynyt, päivä on jo valittuna mutta nyt kipuilen täällä että perunko koko homman...

Lähipiiriltä en tukea ole saanut. Mies on aina sanonut olevansa tyytyväinen nykyisiin kun olen silikonien laittamisesta puhunut. Nyt kun rupesin asiaa käytännössä järjestämään, niin on kyllä esittänyt kaiken mahdollisen kritiikin (puhunut komplikaatioista, taloudellisesta hävikistä jos joudun vaikka uuteen leikkaukseen, siitä mitä ihmiset sanoo, miten aion pärjätä lasten 1.5v ja 3.5v kanssa toipumisajan, miten pärjään urheilematta 1-3kk...... ja niin edelleen.), ei kyllä onneksi ole ihan erolla uhannut mutta melko halveksivaa asennetta olen ollut aistivinani. Tämä siis yksi syy miksi olen koko projektia alkanut epäillä, vaikka käytännössä rinnattomana ikäni olleena asia on kyllä itselle tärkeä.

Sisko vaikutti myös tuntevan pelkkää vastenmielisyyttä asiaa kohtaan. Kahdelle ystävälle olen asiasta puhunut: Toinen oli järkyttyneen oloinene ja kyseli "miksi ihmeessä, sullahan on ihan hyvät rinnat" - ei ole nähnyt mua ikinä alasti - mutta toinen on onneksi itsekin rintojen korjausleikkauksen käynyt ja ainoa ymmärtävä taho tällä hetkellä. Muille en enää aio puhua ennen kuin on pakko...

Hirvittää että miten kauan tulen saamaan "kylmää palautetta" esim. mieheltäni. Toivon toki että sekä hän että muut tottuvat aikanaan asiaan... mutta nyt kyllä ei hyvältä vaikuta.

Motiva Ergonomix Demi 300cc
Osittain lihaksen alle 12/2017/ Siim Simmo
Lähtö 160cm/55kg - 75A/AA kahdesti imetetyt

Lisää
1 kuukausi 4 viikkoa sitten #45890 : lehtosa
Mä näytän omassa elämässäni tollasille ihmisille keskisormea :laugh: tärkein on, että sä itse olet tyytyväinen itseesi ja onnellinen, koska SINÄ joudut itse elämään omassa kropassasi ja sen kantamaan. Jos mies sua todella rakastaa, hän tukee sua ja auttaa järjestämään lastenhoito asiat, sama sisko ja ystävät. Tee niin kuin itse haluat tehdä ja minkä itse koet parhaimmaksi omalta kannaltasi, äläkä välitä muiden mielipiteistä. Mä itse ajattelen että aina löytyy joku joka ei pidä musta tai mun tekemisistäni ja se on sen ihmisen ongelma, ei mun. Haters gonna hate, omaa elämäänsä ei pidä rajoittaa sen mukaan mitä "muut sanoo". Mulla - ja sulla - on oikeus elää omaa elämäänsä haluamallaan tavalla. Loppujen lopuks, todella harva luultavasti edes huomaisi vaatteet päällä jos silikonit ottaisit, mulla ainakin on kaikki lentäneet perseelleen kenelle oon silareistani kertonut :laugh: että vaikka ne alasti saattaa isolta näyttää niin vaatteet päällä ei kyllä juuri eroa huomaa.

53kg/172cm

7.9.2015 pyöreä Natrelle high profile 365cc, lihaksen päällä
Plastic Surgery Center, Jyri Hukki
Lähtötilanne 65A --> 65E

TULOSSA 23.2.2018 Motiva Round Corse 650cc, lihaksen päälle
Helsinki Clinic, Janne Jyränki

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Tiny, Emminetti, LiisaTu

Sivu luotiin ajassa: 0.787 sekuntia