× Yleinen keskustelu

Uusi rintojensuurennusleikkaus

Lisää
5 vuotta 1 kuukausi sitten #6363 : emmi
Moi kaikki!

Minulla itselläni Mentorin 250cc implantit osittain lihaksen alla. Tein sen kuuluisan aloittelijan virheen, enkä uskaltanut ottaa isompia implantteja. Mielessä käy välillä ajatus uusintaleikkauksesta. Osaatteko te jotka olette käyneet vaihdattamassa implanttinne, että voiko uudet implantit laittaa samoista arvista?

Kiiiitoos :)

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

• han
  • han hahmo
  • Vieras
  • Vieras
5 vuotta 1 kuukausi sitten #6371 : han
Voi laittaaa :)

• Uudet isommat
  • Uudet isommat hahmo
  • Vieras
  • Vieras
5 vuotta 1 kuukausi sitten #6423 : Uudet isommat
Ja jos samaan tilaan laitetaan on toipuminen ihan piece of cake ekaan leikkaukseen verrattuna. Eka leikkaus tehty nukutuksessa, nyt vaihto puudutuksella.

• BiuBau
  • BiuBau hahmo
  • Vieras
  • Vieras
5 vuotta 1 kuukausi sitten #6442 : BiuBau
Tein saman virheen :(

Ajattelitko mennä vaihtamaan?

• Anonyymi
  • Anonyymi hahmo
  • Vieras
  • Vieras
5 vuotta 4 viikkoa sitten #6471 : Anonyymi
Mielessä on käynyt, uskon että se päivä tulee kyllä vielä. Harmitta etten uskaltautunut sit ottaa isompia. Minkä kokoiset sulle laitettiin? =)

• Anonyymi
  • Anonyymi hahmo
  • Vieras
  • Vieras
5 vuotta 4 viikkoa sitten #6472 : Anonyymi
Joo mä olen kuullut, että toinen leikkaus olisi paljon helpompi. Sit vähän pohdiskellut vaihtoa, kun itse en ollut ekankaan leikkauksen jälkeen kovin kipeä. Toki ne kaks ekaa päivää =)

• BiuBau
  • BiuBau hahmo
  • Vieras
  • Vieras
5 vuotta 4 viikkoa sitten #6476 : BiuBau
Mulla 2, 45dl..Itse halusin sillon maltillisen koon,ei voi mitään :D
Vuosien kuluessa mieli muuttunut kyllä..

• piece of cake
  • piece of cake hahmo
  • Vieras
  • Vieras
5 vuotta 4 viikkoa sitten #6481 : piece of cake
Mulla oli ensin 270cc mutta ne oli kyllä aika rusinat, sellaiset hassut pikku pallukat, joten kävin vaihtaan ne 410cc impalntteihin. Olin tosi kipeä ekasta leikkauksesta, toisesta en paljon nimeksikään. Ei todellakaan voi verrata ensimmäiseen!Eikä nää oo todellakaan mitkään isot nytkään. Sitä vaan oli niin arka ettei vaan tule liian isoja että sitten otin sellaiset pikkupallerot :dry:

Lisää
5 vuotta 4 viikkoa sitten #6494 : Loo
Ja minusta nää omat samankokoiset 4,1 dlt ovat niin isot etten napaani näe. Totuttelen... edelleen.. :woohoo:

Augmentaatio 5/13
Natrelle anat. 410. --> rikkoutunut 2018--> korjaus 6/18 MOTIVA DEMI ERGONOMIX ROUND 380

• BiuBau
  • BiuBau hahmo
  • Vieras
  • Vieras
5 vuotta 4 viikkoa sitten #6502 : BiuBau
maksaako imlanttien vaihto enemmän kun jos laitettaisi ekan kerran? :)

Lisää
4 vuotta 11 kuukautta sitten #7220 : Omega
Käsittääkseni tuo implanttien poisto myös veloitetaan erikseen, sekään ei ole mikään läpihuutojuttu. Riippuu tietty paikasta...

• Joutuuko korjailemaan jotain?
  • Joutuuko korjailemaan jotain? hahmo
  • Vieras
  • Vieras
4 vuotta 11 kuukautta sitten #7234 : Joutuuko korjailemaan jotain?

BiuBau kirjoitti: maksaako imlanttien vaihto enemmän kun jos laitettaisi ekan kerran? :)

Voi maksaa. Riippuu tarvitseeko korjailla mitään, onko kapselia tai onko ensimmäisen leikkauksen arpi väärässä kohdassa. Kaverini kävi virolaisella hammaslääkärillä ensimmäisessä leikkauksessa ja arpi tehtiin väärään kohtaan. Toisella kerralla kävikin sitten korjaamassa Virossa arven oikeaan kohtaan virolaisella plastiikkakirurgilla.

• Mimmi
  • Mimmi hahmo
  • Vieras
  • Vieras
4 vuotta 11 kuukautta sitten #7253 : Mimmi
Onkohan kukaan vaihtanu pienempiin? Itellä ollu nyt reilun viikon 3,5dl implantit ja vielä ainaki tuntuu, että kyllä nää on huomiotaherättävän isot eikä tunnu laisinkaan omilta.

• N
  • N hahmo
  • Vieras
  • Vieras
4 vuotta 11 kuukautta sitten #7255 : N
Minkä kokoinen sitten mimmi olet? Itsellä on 2, 45dl ja saisi olla isommat, tuntuu kyllä omilta...On ne isommat kun lähtötilanne, mutta näyttää pieniltä :dry:

• Mimmi
  • Mimmi hahmo
  • Vieras
  • Vieras
4 vuotta 11 kuukautta sitten #7257 : Mimmi
Kyllä varmaan koollisesti nää on ihan ok, mutta vaan eri malliset ja kokoset ku lähtötilanne. Mutta varmaan vielä laskettuu ja muutaa muotoaan, toivottavasti.

En siis oo mitenkää pieni ja siro. Mutta jotenki tuo rintojen väliki on ihan pingottunu ja pelkään, ett joku aamu herään implantit yhessä :unsure:

En tiiä, toivoin lähinnä muodon muutosta, mutta sainki tällaset jäätävät tykit...kuppikokoki menee väkisi D:n puolelle, vaikka nimenomaan toivoin max.C tai mielummin B. Huoh!

• Älä huolehdi
  • Älä huolehdi hahmo
  • Vieras
  • Vieras
4 vuotta 10 kuukautta sitten #7280 : Älä huolehdi
Hei, sulla on leikkaus vasta takana joten niiden rintojen KUULUU tuntua isoilta, kovilta ja pinkeiltä. Ne on vielä ihan turvoksissa, todennäköisesti malli on sellainen hassu eli ylhäältä pullea, liian ylhäällä jne. ÄLÄ HUOLI! Ne vielä tosta reippaasti pienenee, laskeutuu, muotoutuu ja pehmenee! Sua ei ilmeisesti oltu tästä informoitu? Odota se 2kk ja palaa sitten asiaan.
Vaikka mua oli infottu, silti oli alun tilanne aika shokki ja tuntui että mitä menin tekemään. Mulla 375cc ja nyt jo mietin (puoli vuotta leikkauksesta) että olis pitänyt ottaa se 410cc...

• Mimmi
  • Mimmi hahmo
  • Vieras
  • Vieras
4 vuotta 10 kuukautta sitten #7282 : Mimmi
Kaikkein hulluinta tässä on se, että mua nimenomaan infottiin asiasta ja ihan taisin kuviaki nähä. Mutta jotenki totuus läsähti tästä huolimatta päin näköä, kuin märkä rätti.

Toisaalta jo nyt viikossa on tapahtunut paljon (olen tarkoituksella ottanut kuvia) ja kun katson "ennen" -kuvia, niin ei tämä nyt pahemmaksi kuitenkaan ole mennyt ;)

Kyllähän esimerkiksi uuteen hiustyyliin tottuminen vie aikaa (itsellä muutos olisi pitkistä vaaleista hiuksista, lyhyisiin tummiin -luokkaa)ainakin itsellä. Eiköhän se rakkaus syty meidän välille pikkuhiljaa ;)

• Älä huolehdi
  • Älä huolehdi hahmo
  • Vieras
  • Vieras
4 vuotta 10 kuukautta sitten #7284 : Älä huolehdi
Oletko koskaan kuullut sanottavan, että ne tissit kuuluu tuntua aluksi liian isoilta? Kun sulla kuitenkin on vielä reilusti turvotuksia, niin jos olisit nyt kokoon tyytyväinen niin olisit parin kk kuluttua pettynyt. Olen aivan varma että olet ihan eri mieltä myöhemmin. Älä siis puhu mistään totuudesta, olet lopputuloksesta vielä valovuoden päässä.

• Mimmi
  • Mimmi hahmo
  • Vieras
  • Vieras
4 vuotta 10 kuukautta sitten #7288 : Mimmi
Niin tarkotin tuolla totuudella tätä tämänhetkistä totuutta. Siis vaikka varoteltiin tulevasta alkushokista niin en siihen kuitenkaan osannut täysin valmistautua. Siis näin järisyttävään alkutuvotukseen ja pingostukseen etumuksessa. En siis lopputulosta tarkoittanut, koska siitä minulla ei vielä kuukausiin ole tietoakaan, mikä tietenkin tulee olemaan pehmeämpi.

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #47418 : Loo
Näin sitä tultiin tänne takaisin... 5 vuotta sitten implantit tuntuivat isoille, niihin tottunut nyt, mutta aiheuttaa pään ja niskan särkyä. Tuolloin halusin että rintalinja olisi ylempänä ja pyöreät ja pienemmät. Uskoin kirurgia ja otin anatomiset lihaksen alle, kun pelkäsin mastopexiaa... no tässä nyt ollaan. En ole juuri dippejä, en punnerruksia näinä vuosina tehnyt, koska rinta muljuaa ikävästi ja näkyvän rumasti rintalihaksen alla. Saan sidottua rinnat kaksilla liiveillä, niin että pystyn liikkumaan. Liikun työkseni.
Nyt sitten on varmaan jonkinlaista silikonirepeämää tms tapahtunut. Toinen puoli on lievällä kuopalla, hieman säröilevä, vähän valunut alas ja sivulle vetäytynyt. SIsäreunassa vasemman puolen rinnassa tunnen rintalastan luisen rakenteen , oikealla on kiinteä implantti. Se on just siinä mihin se viisi vuotta sitten laitettiin.

Lähete ultraan. Sit jatkot. MIetin raaskinko vaihdattaa B-litet ja rinnan päälle. Vai tyydynkö vain yhden implantin vaihtoon.
Tiedän, että kirra sanoo ettei rinnan päälle ole hyvä laittaa, mut voisin pienentää ja nostaa että olisi itselle helpompi.

Augmentaatio 5/13
Natrelle anat. 410. --> rikkoutunut 2018--> korjaus 6/18 MOTIVA DEMI ERGONOMIX ROUND 380

Sivu luotiin ajassa: 0.870 sekuntia