× Yleinen keskustelu

Sängystä ylösnouseminen leikkauksen jälkeen?

Lisää
5 vuotta 8 kuukautta sitten #4833 : Hamppukoo
Hei, Olisko kellään hyviä vinkkejä miten leikkauksen jälkeen pääsis sängystä ylös? Leikkaus oli viime torstaina ja edelleenkään en pääse sängystä ylös ilman apuja!
Kiitos etukäteen!! ! B)

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

• minun tyyli
  • minun tyyli hahmo
  • Vieras
  • Vieras
5 vuotta 8 kuukautta sitten #4834 : minun tyyli
Sido köysi / naru jalkopään suuntaan kiinni. Hivuta jalka sängynreunan yli lattialle. Vedät köydellä itsesi istuvaan asenttoon ja siitä sitten toinenkin jalka lattialle.

Lisää
5 vuotta 8 kuukautta sitten #4844 : Hamppukoo
kitios vinkistä , tuota vois kokeilla. Aamulla noi lihakset kramppailee aika pahasti, ku implantti lihaksen alla, nii aikamoista kipua ollu et aamulla ei voi ollenkaa liikkua. Iltasin olo on aina ihan eriluokkaa. Nousee kädet sen verran, et saa hiuksetki pestyä, mut aamulla on taas niinku rautakanki :D

• sini
  • sini hahmo
  • Vieras
  • Vieras
5 vuotta 8 kuukautta sitten #4864 : sini
Tuo käysitemppu kuulostaa melkoiselle agrobatialle :)
Itselläni ollut selkävaivoja vuosien saatossa ja nyt kun laitettiin rinnat sama tyyli toimi eli ensin kyljelleen ja siitä sitten jalat lattialle. Muutama minutti alkuun kannattaa tasoitellapäätä, ettei kupsahda.

• hä?
  • hä? hahmo
  • Vieras
  • Vieras
5 vuotta 8 kuukautta sitten #4865 : hä?

sini kirjoitti: Tuo käysitemppu kuulostaa melkoiselle agrobatialle :)
Itselläni ollut selkävaivoja vuosien saatossa ja nyt kun laitettiin rinnat sama tyyli toimi eli ensin kyljelleen ja siitä sitten jalat lattialle. Muutama minutti alkuun kannattaa tasoitellapäätä, ettei kupsahda.

Mitä agrobatiaa on siinä että vetää itsensä istuvaan asentoon ? Köysi korvaa auttajan joka vetäisi sinua käsistä.

• ei vetää
  • ei vetää hahmo
  • Vieras
  • Vieras
5 vuotta 8 kuukautta sitten #4868 : ei vetää
No mulle sanottiin klinikalla ettei nimenomaan saa vetää mistään itteensä ylös vaan mielummin vaik kyljen kautta...siis alkuaikoina. Toki sit kun on parantunut, mut sit varmaan pääsee muutenkin jo ihan normaalisti ylös. Ite oon ekasta päivästä lähtien vaan nostanu itteni vatsalihaksilla (vaik joo, en uskonut omaavani sellaisia) ylös. Jonakin aamuna on ollut sen verran ilkeä tunne rinnoissa et hivuttauduin sängynlaidalta kyljen kautta kierähtämällä ja ensin istumaan lattialle.

Lisää
5 vuotta 8 kuukautta sitten #4872 : Nata
No kyllä toi mun mielestä kans aikas vaikealta kuulostaa siis tuo köysi juttu... Ainakin just alkuaikoina en olis pystynyt vetää itseäni ylös eikä edes saisi vetää koska tuossahan käyttää vaikka kuinka paljon rintalihaksia... Kyllä se kaikkein järkevin on kyljen kautta ylös rauhallisesti ylös. Mutta tietty en sit tiiä että jos implantit on laitettu rintalihaksen päälle niin kyllä toi varmaan onnistuukin vähän helpommin.

Itse käytin yli viikon sohvan selkätyynyä että olin puoli istuvassa asennossa ja siitä oli todella paljon helpompi päästä ylös.

23 vuotias
163cm ja 58kg
Mentor GCP 322 Koko: 330cc (Anatominen)
Osittain lihaksen alle + rintojen kohotus
Leikattu 13.3.2013 Helsinki
75A--->

Lisää
5 vuotta 8 kuukautta sitten #4877 : Hamppukoo
Palasin itsekin nukkumaan taas puoli-istuvaaan asentoon. Ei oo enää kotona apuja ja mulla on 2 vuotias poika, joka heräilee edelleen öisin, niin pitää käydä öisin vähän rauhoittelemassa, ni pakko selvitä ylöskin helpommin. -,- Toissapäivänä kipeyty vasen puoli, kun poju juoksi syliin vähän kovempaa kun istuin lattialla. nyt vasen käsi juurikaan liiku ennenkun ottaa kunnon annoksen särkylääkkeitä. mut oikee puoli alkaa olemaan jo huomattavasti parempana :) ehkä tässä alkaa pikkuhiljaa paranemaankin.

Sivu luotiin ajassa: 0.181 sekuntia