× Yleinen keskustelu

Atkinssin dieetti

• Laihduttaja
  • Laihduttaja hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
8 vuotta 9 kuukautta sitten #343 : Laihduttaja
Atkinssin dieetistä on liikkeellä kaikenlaista tietoa. Onko teillä palstalaiset omakohtaista kokemusta atkinssin dieetistä? Laihtuuko hyvin ja millaisia sivuoireita? Onko vaikea pidättäytyä siinä?

Olen kuullut paljon hyvää ihmisiltä jotka ovat atkinssin dieetin aloittaneet. Nyt harkitsen samaa itsekin, sillä perinteiset laihdutusmenetelmät tuntuvat niin turhilta ja hitailta...

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

• Atkins toimii
  • Atkins toimii hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
8 vuotta 9 kuukautta sitten #345 : Atkins toimii
Itse olin atkinssin dieetillä noin vuosi sitten. Kiloja karisi ensimmäisissä 3 viikossa n. 7kg. En aluksi meinannut uskoa sitä todeksi. Osa oli varmasti myös nesteitä. Jatkoin vielä toiset 3 viikkoa ja tuona aikana painon pudotus hieman hidastui. Pudotin kuitenkin vielä 2-3kg tuona aikana. Nyt olen saanut noin 2kg takaisin, mutta sekin johtuu varmasti vain nesteiden palautumisesta. Varsinaista atkinssin dieettiä en enää noudata, mutta tuon jälkeen opin kyllä hyvin mitä suuhuni laitan. Eli hiilihydraattipitoiset pommit olen jättänyt vähemmälle ja keskittynyt syömään proteiinirikasta sekä oikeita rasvoja sisältävää ruokaa. Voin kyllä suositella atkinssia ja muita matalahillihydraatti laihdutuskeinoja kaikille.

Hyvä sivusto jossa asiaa käsitellään ja josta saa hyvää tietoa ja reseptejä on www.karppaus.info

Onnea kaikille lahduttajille. :kiss:

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Sivu luotiin ajassa: 0.319 sekuntia