× Yleinen keskustelu

ETSIN HAASTATELTAVIA

• Sanna
  • Sanna hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
6 vuotta 3 kuukautta sitten #1670 : Sanna
Hei,

olen vapaa toimittaja ja etsin juttuuni haastateltavia, ketkä tulevat kertomaan kokemuksistaan kauneusleikkauksesta omalla nimellään ja kuvallaan.

Jutussa esiintyy mahdollisimman kattava otos erilaisia kokemuksia eri klinkoilta. Voit olla minkä ikäinen tahansa, ja olet käynyt operaatiossa Suomessa, Thaimaassa, Puolassa, Latviassa, tai missä tahansa muualla paitsi Virossa, sillä sieltä minulla on jo haastateltavat.

Leikkauksesi voi olla ollut mikä tahansa, ja se voi olla onnistunut tai täysin epäonnistunut tai mitä tahansa siltä väliltä.

Juttu tulee syksyn Iltalehden Ilonaan. Ideana on, että kerrot mikä sai hakeutumaan leikkaukseen, miten meni, täyttyikö odotukset, jne.

Kiitokset erittäin paljon etukäteen.

Voit laittaa minulle postia osoitteeseen Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. tai viestiä numeroon 0400156517, niin sovitaan haastattelusta tarkemmin.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

• alkuperäinen kirjoittaja
  • alkuperäinen kirjoittaja hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
6 vuotta 3 kuukautta sitten #1681 : alkuperäinen kirjoittaja
Hei vielä,

sain tänään lisää tarkennusta jutun tekoon. Kaikkien haastateltavien ei tarvitse esiintyä omalla nimellä tai kuvalla. Riittää, että kerrot tarinasi. Positiivisia kokemuksia minulla on jo, joten voisit olla tapaus, kenellä ei välttämättä kaikki ole mennyt hyvin/ odotustesi mukaan.

Kiitos jo etukäteen,

Sanna Sarenius

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Sivu luotiin ajassa: 0.287 sekuntia