× Nenäleikkaus

Aet Saarts, nenäleikkaus

Lisää
5 kuukautta 2 päivää sitten #46276 : Janikax
Olen menossa Viroon nenäleikkaukseen, kirurgina toimii Aet Saarts. Onko jollain kokemusta hänen kädenjäljestää?
Kaikki tietenkin nenäleikkaukseen ja sen toipumiseen kiinnostaa! :)

B-lite, pyöreä, osittain lihaksen alle,high profile, 410cc. The health clinic/ Siim Simmo 12/2017.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
4 kuukautta 3 viikkoa sitten #46371 : Ccee

Janikax kirjoitti: Olen menossa Viroon nenäleikkaukseen, kirurgina toimii Aet Saarts. Onko jollain kokemusta hänen kädenjäljestää?
Kaikki tietenkin nenäleikkaukseen ja sen toipumiseen kiinnostaa! :)

Muakin kiinnostaisi! Olen miettinyt samaa leikkausta samalle kirurgille. Oletko käynyt konsultaatiossa ja millon sulla on leikkaus? Saitko nähdä mitään ennen ja jälkeen kuvia ?

Lisää
4 kuukautta 3 viikkoa sitten #46373 : Janikax
Kuvien välityksellä tehtiin ensimmäinen konsultaatio.
Lääkäri kertoi mitä tehdään ja laittoi muokatut kuvat, jollainen nenästä suunnilleen tulisi.
Leikkaus päivä on jo 8.tammikuuta.
Jännittävää :)

B-lite, pyöreä, osittain lihaksen alle,high profile, 410cc. The health clinic/ Siim Simmo 12/2017.

Lisää
4 kuukautta 3 viikkoa sitten #46381 : Ccee

Janikax kirjoitti: Kuvien välityksellä tehtiin ensimmäinen konsultaatio.
Lääkäri kertoi mitä tehdään ja laittoi muokatut kuvat, jollainen nenästä suunnilleen tulisi.
Leikkaus päivä on jo 8.tammikuuta.
Jännittävää :)

Okei :) Tiedätkö löytyykö mistään hänen töistään kuvia? Harmittavan vähän olen löytänyt tietoa! Saitko itse vaikuttaa paljon millainen nenästä tulee ? Minulla eniten pelottaa se ettei nenästä toteuteta sellaista kun haluan.

Lisää
4 kuukautta 3 viikkoa sitten #46382 : Janikax
En ole löytänyt hänen kuviaan töistään. Sain sen tunteen että hän kuunteli mitä halusin ja kertoi sitten mitä on tehtävissä. Ainakin kuvat jälkeen, näyttää siltä mitä halusinkin.
Katsotaan sitten viikon päästä miten viimeisessä konsussa ennen leikkausta kuuntelee.
Eihän Tämä klyyvari ainakaan pahemmaksi voi mennä... Eihän :D

Lisää
4 kuukautta 3 viikkoa sitten #46383 : Ccee

Janikax kirjoitti: En ole löytänyt hänen kuviaan töistään. Sain sen tunteen että hän kuunteli mitä halusin ja kertoi sitten mitä on tehtävissä. Ainakin kuvat jälkeen, näyttää siltä mitä halusinkin.
Katsotaan sitten viikon päästä miten viimeisessä konsussa ennen leikkausta kuuntelee.
Eihän Tämä klyyvari ainakaan pahemmaksi voi mennä... Eihän :D

Niin :) tule kertomaan kokemuksia sitten leikkauksesta kuulen mielellään kaikesta !!

Lisää
4 kuukautta 3 viikkoa sitten #46388 : Susanne
Minä myös, mietin pitäisikö suunnata Tallinnaan vai Liettuaan...Ruotsiin mieluiten, mutta se jälkitarkastus. Miten Saatsin klinikalla on tämä hoidettu?

Nagor Impleo 300cc subfascial

Lisää
4 kuukautta 3 viikkoa sitten #46390 : Janikax
Jälkitarkastut on 2vko, 1,5kk ja 6kk leikkauksesta. Joko niin että menee Viroon kirurgin luokse tai sitten valokuvin.
Itse menen Viroon.

Jännittää aivan hirveästi, viikon päästä leikkaus! Ihanaa!

Menen the health clinic kautta. Kävin rintaleikkauksessakin heidän kauttaan ja kaikki on onnistunut loistavasti.
Sähköpostiin vastataan hyvin nopeasti ja kaikkiin kysymyksiin. Leikkauksen jälkeen soittivat kaksikin kertaan miten voin.
Kaikki kuljetukset ja asiat (tukisukat, tukiliivit) onnistuivat loistavasti.
Voin vain suositella. Siksi kyseisen konsufirman kautta menen myös leikkaukseen hänelle. En kyllä edes selvitellyt olisiko muualta päässyt Aet Saartsin luokse leikattavaksi, koska ko firma antanut niin hyvän kuvan.

Lisää
4 kuukautta 2 viikkoa sitten #46512 : Susanne
Janikax, menikö leikkaus hyvin? Pohdiskelen yhä enemmän Tukholmaa vaihtoehtona, mutta pitkä paluumatka laivalla ei houkuta...korvat taas paukkuu lentäessä niin paljon ettei uskalla sitäkään.

Lisää
4 kuukautta 2 viikkoa sitten #46560 : Ccee
Oletko löytänyt tukholmasta jotain tiettyä hyvää paikkaa jota suositella?

Lisää
4 kuukautta 1 viikko sitten - 4 kuukautta 1 viikko sitten #46561 : Janikax
Noniin, maanantaina nenä leikattiin. Ensimaanantataina on tikkien poisto ja sitten 14 Post op, on lasta poisto.
Toipuminen ollut yllättävän helppoa, eikä juuri kipuja ole ollut.
Ensimmäiset yöt suu oli rutikuiva, mutta nyt sekin on jo pois.
Mustelmia tuli vähän ja turvotusta on vielä, mutta niinkin vähän että kehtaa tämän lastan kanssa käydä esim.kaupassa.

Saarts kuunteli mitä toivoin, hän myös kertoi omat mielipiteensä.
Kävimme myös tarkasti kaiken läpi ennen leikkausta. Hän antoi sähköpostiosoittrrnsa, josta tavoitqn suoraan hänet tarvittaessa.
5viikkoa leikkauksesta menen Tallinnaan jälkitarkistuksen Saartsille.
Jälkitarkistuksen saa hoitaa myös kuvin/sähköpostein, mikäli ei halua lähteä Tallinnaan asti. :)

Viimeksi muokattu: 4 kuukautta 1 viikko sitten : Janikax.

Lisää
4 kuukautta 1 viikko sitten #46573 : Susanne

Ccee kirjoitti: Oletko löytänyt tukholmasta jotain tiettyä hyvää paikkaa jota suositella?

Proforma Clinicin olen kuullut mainittavan useasti, sivuja en ole vielä ehtinyt katsella.

Lisää
4 kuukautta 1 viikko sitten #46574 : Susanne
Onneksi olkoon uudesta nenästä Janikax! Kiva kuulla, että meni hyvin. Onko ollut vaikea hengittää? Sitä tukkoisuutta minä pelkään...tai hampaidenpesu, onnistuuko? Kaikkea sitä tässä miettii. Aiotko liikkua ihmisten ilmoilla, minä suunnittelin piiloutuvani lastan kanssa kotiin 2 viikoksi...

Lisää
2 kuukautta 4 viikkoa sitten #46983 : Susanne
Janikax, miten on sujunut leikkauksen jälkeen? Oletko tyytyväinen tulokseen, toivottavasti.

Sivu luotiin ajassa: 0.666 sekuntia