× Nenäleikkaus

Nenäleikkaus

Lisää
9 kuukautta 4 viikkoa sitten #46673 : Susanne
Toisaalta taas eka leikkaus on se missä nenä pitäisi saada toivotunlaiseksi, koska toka leikkaus on aina haastavampi. Mä ajattelin näyttää Realself kuvia toivenenistä enkä tunaroida omaa kuvaani:-P Toiveena olisi sellainen naisellinen nenu.

Nagor Impleo 300cc subfascial

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
5 kuukautta 3 viikkoa sitten #47380 : TJF
Täällä yksi jolle tehty nenäleikkaus kuukausi sitten. Vielä turvotusta, ja jos laskee vielä niin olen kyllä varsin tyytyväinen. Nenäleikkauksen lopputuloshan on vasta lähempänä vuotta nähtävissä.

Itse kävin Ruotsissa leikkauttamassa ja tottapuhuen ihmettelen kuinka vähän siellä käydään! Hinnat todella paljon halvempia kuin Suomessa kovan kilpailun takia ja sanoisin että yleisesti enemmän ammattitaitoa (Suomessa ei muutenkaan panosteta erityisemmin ulkonäköön niin tämä bisnes on aika vaatimaatomalla tasolla täällä). Kävin Suomessa konsultaatiossa ehkäpä parhaimmalla klinikalla Helsingissä. Ilmaisen konsuntaation tehneestä hoitajasta sai niin penseän vaikutelman että päätin jo sen takia etten aio siellä mitään teettää ja hinta-arvio oli hieman alle kymppitonnin. Oma nenäni tosiaan vaati laajan leikkauksen ja siinä korjattiin monia eri kohtia, rustosta aina luuhun saakka, joiden epäsymmetriaa en osittain itse edes huomannut aikaisemmin. Ruotsissa hinta oli vajaa kolmannes tästä, palvelu hyvää ja lääkäri merkittävästi kokeneempi kuin suomalaiset kollegat (joista osa varmasti taitavia). Lentäen matka kestää alle tunnin ja pääsin jo samana päivänä takaisin kotiin, joka ei tosin ollut miellyttävä matka mutta ei erityisen pahakaan. Ruotsi on totisesti erittäin aliarvostettu vaihtoehto, ja ehdottomasti menisin sinne ennen kuin Viroon laadun ja nykyään jopa hinnankin takia, joka Virossa noussut aikalailla. Suomea en taida pahemmin harkita enää jos vielä johonkin operaatioon aikoisin mennä.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Kapa

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Sivu luotiin ajassa: 0.389 sekuntia