× Nenäleikkaus

Nenäleikkaus

• Nenäleikkaukseen menijä
  • Nenäleikkaukseen menijä hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
8 vuotta 3 kuukautta sitten #490 : Nenäleikkaukseen menijä
Millaisessa leikkauksessa Laura olit? Leikattiinko sinulta nukutuksessa vai paikallispuudutuksessa? Mitä siis konkreettisesti menit tekemään, ja miten päädyit tälläiseen? Olen lukenut että aika moni on loppujen lopuksi tyytymätön leikkaukseen, mutta tuollainen epäonnistuminen voi varmasti olla aika kauheaa. Nyt pelottaa oma leikkaus, vaikka lääkäri sanoikin että se on vain pieni ja helppo toimenpide.

Olisin kiitollinen jos viitsisit kirjoittaa koko tarinasi. (muut myös, onnistujat ja epäonnistujat)

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

• katsku
  • katsku hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
8 vuotta 3 kuukautta sitten #497 : katsku
Mä kävin juttelee klinikka22:ssa nenäleikkauksesta. Kirurgi vaikutti ihan kivalta, mutta en uskalla tehdä siellä mitään, koska hänellä ei ollut ennen jälkeen kuvia töistään eikä kuvanmuokkausohjelmaa jolla voisi hahmottaa toivottua tulosta. Luin, että yksi tärkeimmistä päätökseen vaikuttavista asioista pitäis olla kirurgin valokuvat töistään.

• Nina
  • Nina hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
8 vuotta 2 kuukautta sitten #558 : Nina
Laura, mitä nenällesi tehtiin, siis minkälaisesta operaatiosta oli kyse? Onko tosiaankin niin, että jos lopputulos ei ole onnistunut, niin korjausleikkausta ei saa edes vähän halvempaan hintaan? Onko kellään kokemusta näistä pieleen menneistä leikkauksista, että miten korjauskäytäntö toimii.

• gu
  • gu hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
8 vuotta 1 kuukausi sitten #681 : gu
millainen sulla oli ennen leikkausta ja millaita muutosta halusit?
mä kävin ulkomailla puhuu kahden kirurgin kanssa..toinen niistä oli professori ja vaikutti osaavalta.. näytti myös jonkun verran kuvia töistään toisin kuin suomessa kirurgit joilla kävin.. näytti hyvältä. se on tunnettu ja hyvämaineinen yksityinen klinikka ja myös kirurgi kuuluu maan parhaisiin.. leikkaus+ jälkihoidot yhteensä 2500 e! :D Nyt vaa pitäis löytää rohkeutta jostain.. pelottaa.
Mä aina luulin et leikkauksen jälkeen ei pitäis sattua..mut yks tuttu kertoi että hänellä oli kovia kipuja leikkauksen jälkeen. Siit on menny 2 kk ja sen nenä näyttää aika luonnolliselta.. hän oli maksanu joku 1000 e ulkomailla.. :/

• P.E
  • P.E hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
8 vuotta 1 kuukausi sitten #682 : P.E
1000 euroa on kyllä todella edullinen hinta! Itse jo vähän alkaisin epäilemään ammattitaitoa, jos noin halvalla suostuu tekemään. Suomessa yleinen hinta lienee 4000-10000 euroa!

Miten olette muuten olleet tyytyväisiä nenäleikkauksiinne? Olen useasti lukenut, että aika moni on lopulta tyytymätön lopputulokseen.

• khaki
  • khaki hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
8 vuotta 3 viikkoa sitten #686 : khaki
jes!! mä oon niin onnellinen ku sain äidiltä kauan odotetun siunauksen nenäleikkaukseen! ennen oli niin et aina ku puhuin nenäleikkauksesta se huus et se tappaa ittensä jos teen jotain nenälleni ja oon itsekäs paskiainen.. oon muten 20 v :D ah.. en pysty uskoo et se vihdoinkin tapahtuu.. varmaan tänävuonna.. :)!! jes!!!!

• Kahkille onnea
  • Kahkille onnea hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
8 vuotta 3 viikkoa sitten #687 : Kahkille onnea
Onnea leikkaukseen siis! Tuo voi varmasti olla iso juttu, jos siitä niin kauan olet haaveillut. Mihin muuten ajattelit mennä? Palaathan kertomaan kokemuksistasi leikkauksen jälkeen!

• Isonenä
  • Isonenä hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
7 vuotta 7 kuukautta sitten #757 : Isonenä
Hei Minna! oletko käynyt jo siellä nenäleikkauksessa? missä maassa leikautit nenääsi ja mikä oli lääkärin nimi. Itse olen iranilainen ja asun suomessa olen suunnitellut meneväni tänä kesänä iraniin tehdääkseni siellä nenäleikkausta. :)

• Vieras
  • Vieras hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
7 vuotta 6 kuukautta sitten #777 : Vieras
Olen käynyt suomalaista "perunanenää" hieman kaunistamassa. Vaikka nenän varressa on pieni kyhmy, en innostunut ajatuksesta missä nenän varsi murretaan. Se on hyvin hauras toimenpiteen jälkeen. Eli summa oli noin 4900 € kun nenää kavennettiin ja muotoiltiin. Mielstäni suht kallista tulokseen nähden. Sierainten väliin jäi pysyvä arpi, joka tosin on huomaamaton. Nenä "valuu" enemmän nuha-aikaan kuin ennen leikkausta. Toimenpide tehtiin klinikka 22:lla, jossa ei tosiaan ollut kuvia ennen ja jälkeen, mutta sain tarkan suunnitelman siitä mitä nenälle voitaisiin tehdä.
Koitin etsiä ennen leikkausta ammattitaitoista neniin erikoistunutta kirurgia, mutta niitä Suomessa ei enää ole, tämän yhden jäädessä eläkkeelle jo muutama vuosi sitten. Suomalaiset pelkäävät hirveästi lähteä leikkauksiin ulkomaille, mutta monella kirurgian alalla laadukkaampi työ ja ammattitaito löytyy valitettavasti ulkomailta. Syynä tosiaan parempi koulutus ja kokemus. Suomessa tehdään leikkauksia suhteessa vähän. Sen sanoo jo väkilukukin. Hintaa tietysti lisää matkustus samoin vaiva ja kielimuuri, mutta itse kirurgian saralla alkaa olla aika suuri epäluottamus suomalaisten kirurgien ammattitaitoon.

• H----
  • H---- hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
6 vuotta 9 kuukautta sitten #1094 : H----
Saisinko osoite tai puhelin num.eli yleis tiedot miten saan yhteyttä Turkin tai Iranin nenäleikkaus.Kiitos

Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

• H----
  • H---- hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
6 vuotta 9 kuukautta sitten #1095 : H----
Saisinko lisä yhteis tiedot Turkista tai Iranista osoite tai Puh-num. Kiittos

• :)
  • :) hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
5 vuotta 11 kuukautta sitten #2375 : :)
Moikka! Kävitkö koskaan siellä iranissa leikkauttamassa nenua? olen itsekkin Iranilainen ja luultavasti siellä "korjaan" nenäni. Mulla olisi vähän kysyttävää ja jos viitsit vastailla tässä olisi sähköpostini Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.. Kiitos:)

Lisää
9 kuukautta 4 viikkoa sitten #46274 : Ekina
Oma perunani katosi Liettuaan. Sieltä löytyi tälläkin foorumilla monelle tissit laittanut Saulius Viksraitis. Hänen sivuiltaan löytyy hinnasto ja suomalaisen yhteyshenkilön tiedot. Sinne vaan sähköpostilla kuvat kuonosta ja toiveet lopputuloksesta. Lääkäri kertoo nopeasti hinnan ja pystyykö halutun tuloksen saavuttamaan.

Itse selvisin matkoineen alle kahden ja puolen tonnin, vaikka nenäluuta siirrettiin ja septum oikaistiin. Lääkäri siis kertoi nenäni olevan aavistuksen vinossa, vaikka asiaa en koskaan huomannut. Sain siis perunan lisäksi vinouden pois ja nyt vaan odottelen viimeisten turvotusten häviämistä. Nenäoperaation jälkeen turvotus voi kestää vuodenkin, joten tässä kestää vielä hetki.

Ja jos koskaan on miettinyt täyteaineita niin kannattaa kokeilla samalla. Yhdessä ruiskussa saa jo lentolipun verran säästöä. Käytettävät aineet ovat Suomessakin käytössä, joten niitä ei tarvitse epäillä.

8/2017 Nenäleikkaus, Liettua
2/2018 Rintaimplantit 330 cc Nagor hp, Kullamaa
Haaveissa vielä yhtä ja toista parannusta....

Lisää
9 kuukautta 3 viikkoa sitten #46275 : Susanne
Mielenkiintoista kuulla, Finestillä tuo maksaisi ainakin puolet enemmän. Miten jälkitarkastus ja lastan poisto Suomessa? Oletko tyytyväinen tulokseen?

Entä minkälainen sairaala se Liettuassa oli, nykyaikainen? Varmaan olit yhden yön sairaalassa.

En tiedä miksi tuntuu 'rohkeammalta' lähteä Liettuaan kuin Viroon...naapurimaa tuntuu jotenkin vähemmän eksoottiselta ja pelottavalta.

Nagor Impleo 300cc subfascial

Lisää
9 kuukautta 2 viikkoa sitten #46491 : Milma
Täällä kans mietinnässä nenäleikkaus. Tosin olin ajatellut kotimaata ensimmäisenä. Onko kokemuksia Jukka Kostiaisesta?

Lisää
9 kuukautta 6 päivää sitten #46585 : Ekina
Susanne:

Lensin Liettuasta Suomeen yövyttyäni yhden yön klinikalla. Naama oli turvoksissa, arka ja teipattu, mutta koska liikuin yksin ei ollut tarvetta ilmehtiä tai puhua kellekään. Hyvin selvisin reissusta Suomen sisälläkin.

Sauliuksella on oma moderni yksityissairaala, josta löytyy kuvat hänen sivuiltaan. On jotain videoitakin, mutta niitä en ole katsonut. Pientä ongelmaa ja kielimuuria oli hoitajien kanssa, mutta kaikesta selvittiin. Joku ilmaisi ettei puhu englantia, joten kysyin asiani seuraavalta tai etc.

Lastan ja teipit poistin kotona. Tikkien poiston varasin läheiseltä terveysasemalta. Se on ilmaista Suomessa. Ajanvarauksessa joutuu selittämään että mikä toimepide ja missä tehty, hoitaja myös yritti jutella mukavia ja kysellä tarkemmin toimenpiteestä. Ongelma kuitenkin oli että tikit on hyvin pieniä ja turvotuksen takia painuneet ihoon. Näistä syistä ja kenties hoitajan kokemattomuudesta johtuen täytyy sanoa että tikkien poisto oli inhottavin osa prosessia. Vedet valui silmistä ja väkisin nytkähtelin siinä hoitopöydällä.

Osa potilaista kuulemma on viikon Liettuassa ja otattaa lastan siellä pois. Itsellä ei ollut tähän aikaa eikä varaa. Lähinnä halusin sanoa että lentäminen on ok, matkustaa jaksaa ja hommat hoituvat Suomessakin.

Ymmärtääkseni Liettuassa on Kaunasissa ja Vilnassa paljon kovatasoisia kirurgeja, ja heidän potilaansa tulevat briteistä ja muualta euroopasta. Ainakin hinnastot on aina puntina :D

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: kukla, Susanne

Lisää
9 kuukautta 5 päivää sitten #46596 : Susanne
Katsoin Sauliuksen sivuilta ennen/jälkeen kuvia ja olin huomaavinani, että monen lopputulos oli vinompi kuin alkuperäinen nenä. Katselin Proforman sivuja, hinnat alkaen 3000€...Liettuassa hinta taitaa olla edullisempi.

Lisää
8 kuukautta 4 viikkoa sitten #46651 : Ekina
Ihan en tuota allekirjoita, vaikka kieltättä kaikki eivät ole onnistuneita. Ihme että pitää noita kuvia galleriassa kun sen sometileillä on paljon parempiakin kuvia. Kannattaa tarkistaa nekin.
Hinta riippuu pitkälle siitä mitä kohtaa nenässä korjataan. Siksi tarvitaan kirurgin konsultaatio eikä itse hinnastoja tutkimalla viisastu.

Lisää
8 kuukautta 4 viikkoa sitten #46652 : Susanne
Pelkään sitä jos leikataan 'liikaa' mutta myös sitä, että jos liian 'vähän' jolloin muutos ei ole riittävä. Mulla on kyhmy sekä nenäkärki on liian ylöspäin. Aika haastava tapaus varmaankin. Kaiken lisäksi nenä on vinokin :-[

Bongasin sellaisen firman kuin Wellness Travels, hintaa näille korjauksille tulisi 2500€. Plus lennot ja hotelli, siellä suositellaan 5-10 pv oleskelua Liettuassa leikkauksen jälkeen.

Lisää
8 kuukautta 4 viikkoa sitten #46665 : Ekina
Sun varmaan kannattaa joka tapauksessa ottaa kuvat nenästä ja muokata ne itse sellaiseksi kuin sen nenän haluat. Sitten voit vain näyttää kuvia valitsemallesi kirurgille ja hän tekee työtä käskettyä.

Ainakin playkaupassa on useita tähän tarkoitukseen suunniteltuja sovelluksia. Kannattaa toki muistaa ettei ihan kaikkeen yhdellä leikkauksella nenää voi muokata.

Sivu luotiin ajassa: 0.568 sekuntia