× Nenäleikkaus

Nenäleikkaus

• Nenäleikkaus
  • Nenäleikkaus hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
8 vuotta 1 kuukausi sitten #295 : Nenäleikkaus
Kuinka paljon nenäleikkaus maksaa? Kokemuksia?

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

• nenäleikkauksen hinta
  • nenäleikkauksen hinta hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
8 vuotta 1 kuukausi sitten #296 : nenäleikkauksen hinta
Hinta on varmaan niin paljon riippuvainen siitä mitä tehdään. Nenäleikkaus on kuitenkin aika vaativa toimenpide. Itse kosultoisin lääkäriä!

• Jenny
  • Jenny hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
8 vuotta 1 kuukausi sitten #297 : Jenny
Onko kenelläkään kokemuksia? Ilmeisesti hinta riippuu paljon siitä, leikataanko vaan rustoa vai luuta. Onko kokemuksia toipumisesta?

• leikattu
  • leikattu hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
8 vuotta 1 kuukausi sitten #298 : leikattu
en tiedä hinnoista, mutta kirurgeista parhaat nenäleikkaajat ovat 1. hannu lehtonen 2. antti ryynänen. oma nenäni leikattiin murtuman johdosta ja kulut sen takia pienemmät. nenää kavennettiin, lyhennettiin ja nostettiin murtuman korjauksen yhteydessä. tuli samalla tehtyä kauneusleikkaus!

• Nenäleikkaukseen menijä
  • Nenäleikkaukseen menijä hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
8 vuotta 1 kuukausi sitten #299 : Nenäleikkaukseen menijä
Missäs nämä kyseiset lääkärit toimivat? :P

• Jenny
  • Jenny hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
8 vuotta 1 kuukausi sitten #300 : Jenny
Olen kuullut ko. herroista hyvää ja harkitsen jompaa kumpaa. Entä Rolf? :)

• Nenä
  • Nenä hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
8 vuotta 1 kuukausi sitten #301 : Nenä
Hei nim. leikattu: sinulla imleisesti operoitiin myös luuta? Kuinka kauan toipuminen kesti ja millaisia jälkiä (mustelmia ym. ) naamassa näkyy ja kuinka kauan? Suunnittelen leikkaukseen menoa, mutta mietin vaan kuinka kauan pitäisi istuskella kotona piilossa ennenkun voi mannä ihmisten ilmoille, töihin jne :laugh:

• Kuka paras leikkaaja?
  • Kuka paras leikkaaja? hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
8 vuotta 1 kuukausi sitten #306 : Kuka paras leikkaaja?
Lehtonen on ilmeisesti jäänyt eläkkeelle.. :( ketä muita voitte suositella?

• vppsdlp
  • vppsdlp hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
8 vuotta 1 kuukausi sitten #322 : vppsdlp
Osaako joku kertoa mitä tuossa nenäleikkaukksessa oikein tehdään? Kuulin jostakin että oma nenä "murretaan"???

• Minni
  • Minni hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
8 vuotta 2 viikkoa sitten #347 : Minni
Riippuu siitä, miten nenää halutaan muotoilla. Luuta murretaan siinä tapauksessa, jos esim. kyömy pitää poistaa. Jos vain rustoa muotoillaan, ei luuhun tarvitse koskea. Tästä toipuu paljon nopeammin. Olisi kiva kuulla kokemuksia :cheer:

• jenna
  • jenna hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
7 vuotta 11 kuukautta sitten #375 : jenna
Jos luuhun kajotaan, toipumisaika on pidempi ja keskimäärin 2 viikkoa on mustelmia kasvoissa. JOs otetaan vain rustoa, tätä ei tapahdu. Luuta otettaessa myös leikkaus on isompi muutenkin ja on paljon kipeämpi.

• Kuka paras lääkäri?
  • Kuka paras lääkäri? hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
7 vuotta 11 kuukautta sitten #382 : Kuka paras lääkäri?
Kuka on paras nenäleikkaaja Suomessa? Tästä aiheesta on tosi vaikea löytää kenenkään kokemuksia, joten olisin erittäin kiitollinen vastauksista!! Olen ajatellut ottaa varman päälle ja mennä Nordströmille, taitaa olla valitettavasti myös kallein.. :dry:

• Gina
  • Gina hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
7 vuotta 10 kuukautta sitten #391 : Gina
Itse katsoisin että nenäleikkaus on yksi riskialttiimmiista leikkaukista. Jos naamalle tapahtuu jotain peruuttamatonta, voi elämä mennä kokonaan sekaisin.
Nenän rusto on erittäin herkkää ja komplikaatioiden riski on suuri. Hyvänä esimerkkinä käy varmasti Michael Jackson, jolla varmasti oli varaa palkata parhaimmat nenäkirurgit ja muut lääkärit, mutta nenä uhkasi kuitenkin "tippua paikoiltaan".

Kuinkahan paljon näitä nenäleikkauksia ylipäänsä suomessa tehdään? Löytyykö pätevää kirurgia koko maasta?

• minna
  • minna hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
7 vuotta 8 kuukautta sitten #449 : minna
mä aijon mennä mun ulkomaalaisen kaverin kanssa sen maahan tekemään leikkauksen. Koska etsintöjeni tuloksena totesin että Suomesta ei taida löytyä ainuttakaan kasvokirurgia jolla olisi tarpeeksi kokemusta nenien leikkaamisesta. Suomalaisilla on harvemmin nenän ulkonäön kanssa ongelmia kuin muilla kansalaisuuksilla. NEnäleikkaukset eivät ole kovin yleisä täällä, kuten esim Iranissa tai Turkissa, joissa se on yleisin leikkaus. Sieltä löytyy huippukirurgit joilla on kokemuksia sadoista ehkä tuhanmsista klyvaareista. Ja niitten kirurgien koulutus on samantasoinen kuin eurooppalaisilla kirurgeilla. Siel voi mennä vaikka maan tunnetuimmalle kirurgille leikattavaks huippu sairaalaan edullisemmin kuin täällä. Syy miksi siellä on halvempi nenänleikkaus on juuri se että siellä on suuri kysyntä nenä leikkauksille. Wish me luck guys! Kerron sitten miten meni..

• Riitta
  • Riitta hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
7 vuotta 8 kuukautta sitten #450 : Riitta
Oletpa Minna rohkea, mutta toivotan sinulle onnea. Kerro ihmeessä miten kävi ja missä kävit. Täältä tuskin monikaan uskaltaa lähteä Viroa ja Ruotsia kauemmas. Toisaalta olen kyllä sitä mieltä, että kyllä Suomestakin ihan ammattitaitoista väkeä löytyy.. :S

• minna
  • Vieras
  • Vieras
7 vuotta 8 kuukautta sitten #454 : minna
Kiitos Kiitos, pitää vielä kuitenkin kerätä rahoja vähän lisää.. ni sitten.

:blink:

• minna
  • Vieras
  • Vieras
7 vuotta 8 kuukautta sitten #455 : minna
mikä teitä häiritsee nenissänne? muo häiritsee kyömy. Se ei ole iso, mutta kun hymyilen nenäni näyttää aika koukkumaiselta. En halua hymyillä! En pakosti menisi leikaukseen jos minulle ei olisi tullut niin paljon kommentteja nenäni muodosta. Se on laskenut itsetuntoani paljon, enkä usko, että se kohoaa ilman leikkausta( onnistunutta toivottavasti). Tää kompleksi on ollut mulla liian pitkään. Mä toivon että nenääni voidaan parantaa muokkaamalla vain rustoja, koskematta luuhun..

• Nenu
  • Nenu hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
7 vuotta 8 kuukautta sitten #458 : Nenu
Minna: mulla on ihan sama ongelma. Olen käynyt konsultaatiossa Suomessa, ja lääkäri sanoi että "kyömyä" voidaan hioa pois pari milliä (luulen että se riittää, koska kyömy ei ole kovin iso. Luuta ei siis tarvitse murtaa, mikä oli itselleni suuri helpotus. Muuten en varmaan olisi uskaltanutkaan mennä.. "Hionta" hoituu paikallispuudutuksessa, eli nukutusta ei tarvita. Nyt kerään vielä rohkeutta mennä leikkaukseen!

• minna
  • Vieras
  • Vieras
7 vuotta 8 kuukautta sitten #461 : minna
ai paikallispuudutuksessa, ihanaa! kiitos tiedosta, sitten mäkin pääsen hionnalla. Haluun niin paljon jo sinne leikkaukseen!

• laura
  • laura hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
7 vuotta 6 kuukautta sitten #489 : laura
Antti Ryynänen teki nenästäni luonnottoman näköisen. Nenäreiät ovat melkein isommat kuin silmäni ja toinen isompi. En uskalla mennä enää korjausleikkaukseen, mutta Ryynästä en voi suositella. En ymmärrä, miksi jossain häntä kehutaan...

Sivu luotiin ajassa: 0.853 sekuntia