× Huulten täyttö

Genyal-täyteaine

Lisää
2 vuotta 10 kuukautta sitten #29541 : Suviorvokki
Onko täällä kellään kokemuksia Genyalista? Olen ensi viikolla menossa ottamaan kyseistä ainetta ja kiinnostaisi kestikö aine kuinka kauan. Aiemmin olen kerran käynyt ottamassa Revanesse Ultraa ja nyt ajattelin Genyalia kokeilla kun oli messuilla tarjouksessa.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
2 vuotta 10 kuukautta sitten #29981 : Pirkka Salo
Hei, aloittamastasi aiheesta on jo yli kaksi viikkoa, joten olet ilmeisesti käynyt ottamassa Genyalia jo? Voisitko kertoa nyt oman kokemuksesi? :)

Lisää
2 vuotta 10 kuukautta sitten #29993 : NeaRehn
Kiinnostaisi myös kuulla kokemuksia! :)

Lisää
2 vuotta 2 kuukautta sitten #38753 : Suviorvokki
Lievästi tulee vastaus myöhässä mutta jospa joku tämän lukisi. Nyt olen käynyt ottamassa 2 vai jopa 3 kertaa Genyalia Clinic Esteticissä, jossa tämä "väykkäreiden" Sofia hoitaa pistokset. Tulokseen olen ollut todella tyytyväinen, muhkuroita ei tullut toisinkuin ensimmäisellä kerralla jolloin kävin toisessa paikassa ottamassa täytettä. Sofia tasoitteli huulet tosi hyvin pistosten jälkeen. Pysyvyydestä on vähän hankala sanoa kun olen käynyt sen verta lyhyen ajan sisällä lisäilemässä täytettä. Edelleen on ihan luonnolliset huulet ettei sentään mitään turbohuulta ole tullut. Sen verta täytyy paikasta sanoa että vaikka tulos on ollut tosi hyvä, voisi asiakaspalveluun panostaa, joka kerta mennessäni aikani on ollut valehtelematta tunnin myöhässä! :ohmy: sitä on sitten joutunut odottelemaan puudutteet huulissa vähän ekstraa kun aikataulut on myöhästellyt niin pahasti :unsure:

Sivu luotiin ajassa: 0.355 sekuntia