× Huulten täyttö

Tänään täytetty huulia.

Lisää
5 vuotta 4 kuukautta sitten #6666 : Miikku
Kävin plastiikkakirurgilla tänään ja sekä ylä- että alahuuleen laitettiin yhteensä 1ml Juvedermia. Olin ensimmäistä kertaa kyseisessä operaatiossa ja kyllä tuntui inhottavalta. Huulet puudutettiin ensin mutta silti sattui ja etenkin kudosten napsunta "neulaa" työntäessä oli ikävän kuuloista ja tuntuista :( . Heti toimenpiteen jälkeen tulos oli hyvä mutta nyt iltaa kohti turvotus ja mustelmat alkavat olla melkoiset. Kuin olisi prinssinnakit huulien tilalla... Yllättävän kipeää tekee eikä tee kyllä mieli syödä mitään eikä paljon puhuakaan. Koskahan sitä kehtaisi ulos talosta lähteä...?

Onko kohtalotovereita?

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

• Huulet
  • Huulet hahmo
  • Vieras
  • Vieras
5 vuotta 4 kuukautta sitten #6689 : Huulet
Mikä nyt on tilanne? Pari kertaa laitettu. Puudutettu ja kanyylilla. Ei paha. Turposi kyllä parin päivän ajaksi, toisella kertaa vähemmän. Ei mustelmia.

Lisää
5 vuotta 3 kuukautta sitten #6904 : Miikku
Nyt reilun kahden viikon jälkeen tulos on oikein hyvä. Ehdin jo pelätä pahinta sillä reilun viikon huulet olivat todella turvoksissa ja mustelmilla. Eli seuraavan kerran pitää mennä operaatioon ennen pidempää lomaa... toivottavasti seuraava kerta on helpompi :) .

• Huulitäyttö
  • Huulitäyttö hahmo
  • Vieras
  • Vieras
5 vuotta 3 kuukautta sitten #6920 : Huulitäyttö
Tuleeko tuolla kanyyylilla vähemmän mustelmaa?

• pusuhuuli
  • pusuhuuli hahmo
  • Vieras
  • Vieras
5 vuotta 3 kuukautta sitten #6942 : pusuhuuli
Mulla hoidettu huulia pari kertaa Restylanella. Lääkäri käyttää kanyylia ja puuduttaa ensin. En kokenut kivuliaana, epämielyttävä tietenkin. Mustelmaa ei ole tullut ollenkaan. Turvotusta on ekoina päivinä eli ennen viikonloppua kannattaa ajoittaa, jos ei halua mennä pusuhuulilla töihin :)

Lisää
5 vuotta 3 kuukautta sitten #6965 : Miikku
Jospa ne lieveilmiöt vähenisivät kun käy useamman kerran. Mulla ei olisi viikonloppu riittänyt poissa ihmisten ilmoilta, kahden viikon päästä olivat sellaiset etteivät enää kaverit kyselleet, mitä mun huulille on tapahtunut...

Sivu luotiin ajassa: 0.192 sekuntia