× Huulten täyttö

Kävin ottamassa ekaa kertaa...

• pawa
  • pawa hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
4 vuotta 10 kuukautta sitten #2689 : pawa
The Lookilla. Ja koska en löytänyt vastausta kysymykseeni sattuuko huultentäyttö, niin vastaan että sattuu. Ja tosi paljon. Jännitin ihan sikana sitä muutenkin, ja sattui 100 kertaa enemmän kuin odotin. Mutta kauneuden eteen pitää vähän kärsiä. ;)

Otin PrincessFillerin :) Muuten olen kyllä tyytyväinen mutta kipu yllätti ;) Heh.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

• puudutusta
  • puudutusta hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
4 vuotta 10 kuukautta sitten #2690 : puudutusta
Olisit pyytänyt puudutteen!!!!! Helpottaa hurjasti, en mä ilman pystys..hui.

• Mansu
  • Mansu hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
4 vuotta 10 kuukautta sitten #2712 : Mansu
Paljon maksoi the lookilla laittaminen? ja mitä se puudutus käytännössä tarkoittaa? onko se jokin voide tms? (: ja kannattaako puudutus ottaa vai miksi ihmiset ottaa ilman puudutusta?

• puudutusta
  • puudutusta hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
4 vuotta 10 kuukautta sitten #2715 : puudutusta
En osaakaan sanoo paljon lookilla maksaa, riippuu varmaan sielläkin mitä laitetaan ja kuinka paljon.
Mä otan aina puudutuksen kun kerta mahd. saada hoito kivuttomasti ja huulet TOSI herkät. Mulla lääkäri kertoi ennen kuin aloitti laittavansa puudutteen joka mulle todellakin sopi. Ihan neulalla puudutettiin. Mutua: mutta saako muukuin lääkäri tehdä puudutusta puudutusaineella??? Johtuiskohan siitä että ei saa joka paikassa....

• puudutettu
  • puudutettu hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
4 vuotta 9 kuukautta sitten #2793 : puudutettu
puudutettiin pariin kohtaan neulalla ja sitten tehtiin ohuella metalliputkella - vähän jotain tuntu mutta ei kipua. Siis huulet tehty tai korostettu hieman paremminkin.

• Huulis
  • Huulis hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
4 vuotta 9 kuukautta sitten #2865 : Huulis
Kävin ottamassa huuliin täytettä ja loput nenänvierus poimuihin. Ihan puudutevoiteella, sattui tietysti mutta pistäjä oli nopea. Käski laskemaan kymmeneen ja puristamaan stressi palloa :) Laitettiin revanesse ultraa.

• piikkikammoinen
  • piikkikammoinen hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
4 vuotta 9 kuukautta sitten #2866 : piikkikammoinen
Ajatuskin huulten täytöstä ei juuri miellytä mutta tehty on. Otin jo kotona buranaa ennen hoitoa. puudukevoidetta laitettiin ja samasta kohtaa vielä puudutettiin ja käytettiin täyteainetta jossa puuduketta. taisi olla hieman ylimitoitettua, seuraavalla kerralla ainakin Burana jätän pois. Huulet oli alkuun aika hölmön tuntuiset, varmaan siis puudukkeesta. Seuraavana päivä ihan ok, joskin aika pitkään meni ennenkuin tuntu ihan normaalilta. Ulkonäkö heti hyvä :)

• Levrés
  • Levrés hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
4 vuotta 9 kuukautta sitten #2928 : Levrés
Kyllä sen kestää, lopputulos kyllä palkitsee. Kun huulissa on täyteläisyyttä niin huulipunakin näyttää kivalta :)

• Ihme Liisa
  • Ihme Liisa hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
4 vuotta 8 kuukautta sitten #3139 : Ihme Liisa
Ei se Burana auta yhtään, kuukautiset ja krapula ovat yleensä niitä jotka saavat toimenpiteet tuntumaan entistä kipeemmältä koska ihonalainen kosteuspitoisuus on heikentynyt. Mutta kuten edellinen sanoi, on se vaan ihanaa kun saa huulet täyteläisiksi vaikka pari kyyneltä tippuisikin :)

• Plump
  • Plump hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
4 vuotta 7 kuukautta sitten #3595 : Plump
Mukavaa että on Revanessen käyttäjiä, olen ottanut revanessea jo 3 kertaa ja huuleni näyttävät todella tasaisilta. Mieheni ei ole huomannut eroa, vain muutama ystävätär on huomauttanut huulieni suurentuneen :D pikkuhiljaa hyvä tulee. Loppuaineet laitetaan nenänpieliin jos jotain jää ylitse.

• Hajatelma
  • Hajatelma hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
4 vuotta 7 kuukautta sitten #3616 : Hajatelma
Ottakaa sellaista täyteainetta, jossa on puudutusaine mukana. Lääkärit tuskin edes pistävät muita kuin sellaisia aineita.

Miksi tuo Revanesse ei ole lääkäreiden valikoimissa?

• kosmiira
  • kosmiira hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
4 vuotta 7 kuukautta sitten #3948 : kosmiira
Kyllä Revanesse on myös lääkäreiden käytössä. Googlettamalla on tietty vaikeahkoa löytää lääkärien käyttämää tuotetta, ellei kyse ole lääkärien itsensä kouluttama tai maahantuonti tuote käytössä.

Lisää
3 vuotta 1 viikko sitten #17677 : puppana
Paljon the lookilla maksoi huulten täyttäminen?? :)

Lisää
2 vuotta 4 kuukautta sitten #24428 : Maribella
En suosittele huulten täyttöä The Lookissa, itselleni laitettiin Perlane-täyteainetta, jota ei kuulemma edes saisi käyttää huulten täyttöön. Maksoi vajaa 500€. Jylhän mielestä toinen puoli oli ylähuulesta pulleampi(ei ollut :D), niin hän päätti ruiskuttaa tuplamäärän toiselle puolelle :dry: Kaksi kuukautta näytin siltä, kuin olisin turpaan saanut ja varasin ajan plastic surgery centeriin, jossa hoitaja kertoi, että kyseinen täyteaine ei sovellu huulille, muodostaa paljon arpikudosta(=elinikäinen duckface) ja kertoi, että huulet on kyllä laitettu päin kettua, mutta onneksi ei ole muodostunut kovettumaa. :laugh: :blink: Huulet saatiin onneksi korjattua, mutta tosissaan oman kokemuksen perusteella en ainakaan lookkia suosittele. :silly: Jylhä ei myöskään käyttänyt kumihanskoja huuliani käsitellessä ja puhui samalla puhelimeen, onpas ammattitaitoista :laugh:

4.6.2014 Nagor impleo hp 360cc osittain lihaksen alla Fin-est/Jüri Kullamaa
29.11.2014 Nagor impleo ehp 560cc osittain lihaksen alla Fin-est/Jüri
3.6.2015 Nagor impleo ehp 620cc lihaksen päällä/Jüri

Omat mitat 55kg/173cm

Lisää
2 vuotta 4 kuukautta sitten #24431 : sallukka
Ai kauheeta, ei kovinkaan hygieenistä ja ammattimaista... :blink: Mäkin jossain vaiheessa mietin Lookkiin menoa huulten täyttöön, pitääpä pohtia sitä vielä uudestaan.. :lol:

Mentor Round HP 450cc, lihaksen päällä
5.1.2015 Tallinna.
27.4.2015 toisen implanttitaskun siirto.
Omat mitat: 166cm, 58kg
Lähtötilanne: kerran imetetty A/B kuppi

Suunnitteilla ~700cc syksyllä 2016..

Lisää
2 vuotta 4 kuukautta sitten #24464 : idaelisa
Mitäääh :woohoo:

Itse kävin Lookilla huultentäytössä, mutta sen suoritti ihana Susanna Hanhineva, joka on sairaanhoitaja koulutukseltaan. Kumihanskat kädessä ja oli tilanteessa läsnä. :) Todella symppis! Mulla käytettiin Princess Filleriä.

15.7.2014 Tallinnassa The Lookin kautta, kirurgina Jaan Troost
Mentor HP 425cc pyöreä implantti.

Lisää
2 vuotta 3 kuukautta sitten #24578 : Maribella
idaelisa, hyvä että sait parempaa palvelua! :) :laugh:

4.6.2014 Nagor impleo hp 360cc osittain lihaksen alla Fin-est/Jüri Kullamaa
29.11.2014 Nagor impleo ehp 560cc osittain lihaksen alla Fin-est/Jüri
3.6.2015 Nagor impleo ehp 620cc lihaksen päällä/Jüri

Omat mitat 55kg/173cm

Lisää
1 vuosi 2 viikkoa sitten #41002 : Saraella
Mulle laitettiin ennen täyttöä reilusti Tapin-puudutusvoidetta. Kun vaikutusaika oli tarpeeksi pitkä, ei pistäminen oikeastaan sattunut.

Lisää
1 kuukausi 1 viikko sitten #45100 : Mariel
Mä olen ollut koukussa huulten täyttöön jo kuusi vuotta enkä päivääkään ole sitä katunut, kun katson vanhoja kuvia, Alotin käymällä plastiikkakirurgilla, sitten ihotautilääkärillä ja sitten 5 vuotta olen käynyt Diamond Clinisissä. Eroa ei ollut kuin hinnassa :kiss:

Sivu luotiin ajassa: 0.640 sekuntia